Inlägg från: Anonym (tjockis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjockis)

Helkroppstråden

Jaha nån gång ska vara den första :p

Man kan ju inte låta bli att undra vem som blir retad, provocerad eller kränkt av en liiten liiten bröstvårta?!

Men ok familjeliv, säger ni det så är det väl så.

Alltså:

Vill härmed be alla som fick sina näthinnor sönderfrätta av mitt morgonbröst i duschen om URSÄKT!! :)

Jag är verkligen jätteledsen och ska behålla kläderna på i fortsättningen så ingen behöver må illa... ;D

(faktiskt första gången jag fått ett inlägg bortplockat på något forum tror jag, har alltid undrat var gränsen går. Nu vet jag)

Nåt annat: Mikipiki!! Snygg midja!! :)

• Anonym (tjockis)
    NHult skrev 2013-01-09 14:17:42 följande:
    Haha Grattis till en gröning,

undra hur många gröningar som utdelats på grund av denna tråden ?

Jag lovar inga problem med mina ögon, möjligtvis orsakade bilden lite koncentrationssvårigheter på jobbet,

och fantasier om dusch med het kvinna, men det är en helt annat sak

och inget som stör omgivningen haha      

Ja det lär ju vara ett antal gröningar (gröning???) med alla fina bilder som lagts in!! Bra att moderatorerna får jobba lite också, ha ha :)
  • Anonym (tjockis)
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-09 16:58:28 följande:
    Har även jag följt tråden länge och tänkte lägga upp en bild nu, men innan ni klickar på länken (vet inte hur annars man gör) så snälla var inte allt för elaka! Skämms otrolig och tog väldigt mycket mod (och tårar) innan mannen fick ta denna bild..

Tårar??? Vem fan skulle gråta med en sån kropp? (ett litet paket och allt!!)

Nä du försök inte ;)

Elaka kommentarer kan jag garantera du slipper ;D
  • Anonym (tjockis)
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-09 17:11:26 följande:
    Ett litet paket?

Jag såg dig med och du var riktigt fin! :/)

Ja folk i denna tråden är väldigt snälla oavsett hur man ser ut, det är skönt

Ja visst hade du ett litet paket över väl vald kroppsdel, eller såg jag fel?? Är liite virrigare än vad som är bra för tillfället...

Som Göteborgarna skulle säga, en gööörgoo tråd! :D
  • Anonym (tjockis)
    Anton Chigurh skrev 2013-01-09 19:07:45 följande:
    Tror bestämt jag haver glömt å tacka Fru Anna för eran intagande kommentar om mitt blyga väsen, jag ber er förlåta mig mitt slarv. Det skola icke upprepas.

Således :

Tack, Anna, det var gulligt, det värmde. Väldigt mycket..... 

Man (nä inte ens en man som du) kan ju inte hinna med eller komma ihåg, eller ens hinna Se allt i denna mastodonttråd, så det är då inget jag tänkt hålla emot herrn!

;) luugna puckar!
  • Anonym (tjockis)
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-09 22:01:27 följande:
    Jag har varit lite passiv ett par dagar, jag har minsann kollat, dock ej kommenterat.

Men nu kan jag inte låta bli. Störtskönt =)

Thanks man...
  • Anonym (tjockis)
    Anton Chigurh skrev 2013-01-09 22:31:19 följande:
    Va i helvete, NN, du är ju riktigt vacker, att du undanhållit detta för oss, det var fanimej på tiden vi fick se lite mer av dig. Tack så mycket för det...

Och så kan du sluta kalla dig "tjockis", dom några kilo du har i reserv berättigar dig inte till det. Bara så du vet. Ha nu en för jävla bra kväll.

Nej men det där med att undanhålla är inte min grej, har ju näckat för för läänge sen så nihar ju faktiskt sett Allt av mig ;) ;)

Intressant att notera, fl funkar för jävla bra :) Fullt möjligt att vara anonym via mobil tydligen, men inloggad på dator var det kört minsann!! :o (jag är förvirrad själv, så jag förväntar mig inte att nån annan ska hänga med...)
  • Anonym (tjockis)

Mindre snack, mer verkstad. Bilder!! Killar!! Blink blink ;)

Nu går jag och sover, förväntar mig flera sidor att titta ikapp i morron ;)

• Anonym (tjockis)
    LoLs pappa skrev 2013-01-09 23:36:06 följande:
    Fått tbx anonymiteten så fort....

Grattis .

Nä men familjeliv kukar ju ur mer än lovligt :p

Anonym via mobil, verkar funka. Anonym via datorn, nix pix???

Ja ja, så kan det vara. ;)
  • Anonym (tjockis)
    MrAlpha skrev 2013-01-15 17:42:43 följande:
    Ngn som hänger med på en dusch ??

Ja!!! :D
Svar på tråden Helkroppstråden