Inlägg från: Tuum Sequere Cor |Visa alla inlägg
  • Tuum Sequere Cor

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-01-05 10:23:17 följande:
    Även om du inte har en snygg kropp, hjärtat, kan du vara en vacker kvinna för det, bare det du skriver lite längre upp gör att jag redan ser dig som en vacker kvinna, tro mig hjärtat, det finns hur många snygga damer som helst som är allt annat än vackra.
    Jag avgudar smala kroppar, med relativt små arslen, det är det absolut snyggaste jag vet, det är min åsikt om vad som snyggast är, alla har vi en åsikt, men inte fan ratar jag andra för det, jag finner skönhet i hur många andra kroppstyper som helst för det. Jag tycker inte tjockt är snyggt, men kvinnan kan vara hur jävla vacker som helst för det. 

Du kommer inte vara en heting i mina ögon, hjärtat, och det är som det är med det, alla är vi olika, däremot finns det garanterat någon som tycker du har den snyggaste kropp som går att hitta. Att jag inte tycker du har en snygg kropp kan du skita ett långt stycke, det skall du inte bry dig om alls. Din fina personlighet lyser igenom redan, å det är ett mycket stort steg på vägen mot det vackraste.

Var modig......Hjärta

Hmm..  Här håller jag väl inte med dig till fullo Anton.. Verkar det inte som..
    Jag tycker en hel olika typer är både vackra snygga och sexiga.
    Och för att jag verkligen skall tycka att en kvinna är så där brutalt attraktiv så man bara vill... tjaa.. röra henne till vilket pris som helst så måste hon ha en personlighet som är attraktiv.

Det enda jag har lite problem med är sjuka människor. Kraftigt anorektisk kropp eller kraftig fetma. Och då inte baserat på BMI vilket bevisligen inte fungerar.

Och det Anton betyder precis som du säger alla är vi olika.
  • Tuum Sequere Cor
    Anonym skrev 2013-01-06 19:20:02 följande:
    Är ni seriösa? Så fin var inte hans kropp...

Skönheten ligger i betraktarens ögon!
    T.o.m jag tycker den ser bra ut.

Förresten tycker Anonym att Straight Arrow är hårig så kan Anonym få se mig naken
  • Tuum Sequere Cor
    Planta skrev 2013-01-06 19:24:59 följande:
    Haha. Harry the hairy ape? :D

Ja i jämförelse.. Framförallt är det jävligt mörkt hår.
    Farsan var grekättling.
  • Tuum Sequere Cor
    straight arrow skrev 2013-01-06 19:52:12 följande:
    Haha, världsklass på det debattinlägget om hårighet...

Got your back ;)
    Tur är väl dock för mig att jag bara har hår på bröstet och magen och inte hela vägen ;) Eller på ryggen =)
  • Tuum Sequere Cor
    Bonnevier skrev 2013-01-06 20:09:46 följande:

Jag gör en för laget! Känns dock som att man gått upp något kilo nu de senaste dagarna då jag syndat ordentligt med choklad.. Det är ju för gott för att kunna motstå!!!

2 kids har även bott i mig men inte påverkat min kropp speciellt mycket!

De där 2kg har gjort gott isf =)
  • Tuum Sequere Cor
    RedHotDarling skrev 2013-01-06 20:51:50 följande:
    vilken trevlig tråd!

Tycker killarna ska visa lite mer! Skål   

Enortm vackra ögon! (Öga iaf.. ser ju bara ena =S )
  • Tuum Sequere Cor

Du behöver inte skriva ett inlägg för varje kort Mattias39.. Skriv alla nicknames i samma inlägg så slipper vi som är hyfsat med läsa alla dina eftersom du ligger så långt efter ;)

Svar på tråden Helkroppstråden