• Mrarab

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-06 17:02:53 följande:
    Kanske ska bryta av med allt naket och visa något ännu mera naket. Mao mitt ansikte
    Vackra Ensam!! riktigt sexiga ögon ;)
  • Mrarab
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-06 17:07:57 följande:
    Varsågod!
    Helt magiskt...Hjärta
  • Mrarab
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-06 19:10:11 följande:

Kan väl också bjucka på nått mer påklätt/avklätt som inte är kroppen (ni har ju redan sett det mesta av mig)... Ögon, livets spegel  {#emotions_dlg.flower}
    väldigt vackra ögon!! fast rumpan har vi inte sett ;)
  • Mrarab
    Anonym (mama) skrev 2014-01-06 21:01:01 följande:
    Vågar en till... Påklätt... :)
    Ser grymt ut mama ;)
  • Mrarab
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-07 18:21:46 följande:
    Ensam har gått från blondin till brunett... Ris eller ros?
    En hel bukett med rosor!!! brunetter med blåa ögon är så sjukt sexigt !! du passar bäst såhär om jag ska vara ärlig :D
  • Mrarab

Shit det är fööööör mycket :D Lugna ner er tjejer!!! otroligt sexiga allihop

• Mrarab
    Anonym (mama) skrev 2014-01-08 22:48:43 följande:
    Godnatt nu!
    riktigt fin kropp ! Men varför ser alla bilder "gamla" ut som gjorda i någon app?  + varför har du en sol mitt i alla bilder? :P
  • Mrarab
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-09 07:38:17 följande:

God morgon härliga torsdag Kyss
    Sjukt sexiga du!!
  • Mrarab
    Anonym (mama) skrev 2014-01-09 04:13:31 följande:
    Men jisses vilken misstänksamhet haha! Inte för att jag behöver förklara men här kommer förklaringen: jag har ingen dator utan kan bara lägga in via mobilen. Därför har jag tagit kort på "riktiga" kort som jag tidigare, när jag hade dator, har skrivit ut.

Dock inte alla! Min första bild och min fjärde är tagna direkt med mobilen, har lagt på filter via instagram på alla bilder, den med benet när jag är utklädd är tagen vid halloween på Liseberg... Hmm har jag glömt nått? Nått mer som måste "bevisas"? :)
    Det finns andra sätt att dölja tatueringen på :) Det skulle uppskattas om du la upp bilder som är tagna med mobilen utan appen + bilder som inte är tagna på ett fotografi ;) Det blir så mycket bättre kvalitekänsla då... lättare att uppskatta dig om bilderna inte ser ut att vara tagna på 90-talet ;)
Svar på tråden Helkroppstråden