• NyttNamn

Helkroppstråden

Du är så himla fin dockan!!

Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    trean3 skrev 2013-07-08 22:27:06 följande:
    Nej? Hennes bröst är skitfula, vad säger det om mig egentligen?

OM hennes bröst vore skitfula - vilket de inte är - så skulle det inte säga ett jota om dig.. ... Däremot det faktum att du absolut måste sitta och kräkas ur dig den åsikten på internet till okänd människa.. DET säger allt man behöver veta om dig..
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    lilletrille skrev 2013-07-09 09:58:13 följande:
    Det var en helt underbar feel good-tråd, och på något sätt är det fortfarande så. Inte för att det är så himla positivt här inne, men jag känner tacksamhet. Tacksamhet för att jag trots min vattenfyllda gravidkropp kan sitta här och glädjas över andras viktresor, fina kommentarer och vackra kroppar utan att känna bitterhet. Hoppas att jag aldrig någonsin, oavsätt självkänsla, kroppsform och andra problem blir en så sorglig människa att jag känner behov av att trycka ner andra..

Bra skrivet trille Själv hoppas jag nån skjuter mig om jag skulle visa tendenser till att bli sådan.. :-/
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    trean3 skrev 2013-07-10 20:40:53 följande:
    Vågar du inte visa dina fula pattar dollay?!

Du vill ju ändå inte se dem så varför bryr du dig?? Dockans tuttar är för övrigt supersnygga!!
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    PeterKarlsson skrev 2013-07-10 22:53:54 följande:
    Där lärde jag mig något nytt. Man kan spy av avundsjuka. Hade du det svårt som barn? Svår uppväxt? Grav övervikt och ingen uppmärksamhet från killar under de känsliga tonåren som gör att du är bitter på och missunnsam mot de fina vackra kvinnor som får komplimanger av män här i tråden?

Finns många "ursäkter" för ett fittigt beteende, dina uppräknade kan vara några.. Ibland är personerna helt enkelt bara dumma också :-S
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Anonym (MrMagic) skrev 2013-07-11 11:11:04 följande:
    Skickar in ett bidrag till tråden, med hjärtat i halsgropen och en puls som skulle krossa vilken pulsmätare som helst! Gillar solen!

Snyggt Mr M Härlig brunfärg!!
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Bilan skrev 2013-07-11 14:09:09 följande:
    Totalt avtändande...

Inte då.. Riktigt Nice!
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Nyfikne skrev 2013-07-11 14:09:05 följande:
    Nån som är bra på puzzle?

Det är jag skitbra på! Tummen upp för dina kreativa inlägg nyfikne!
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Nyfikne skrev 2013-07-11 14:32:05 följande:
    Jaså? Vad bra så kan jag få formen tebax igen känner mig lite splittrad  

*S* Rolig är du också.. Ligger på plus
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    UrBalans skrev 2013-07-11 15:44:49 följande:
    Du o FV

Å jag me!
    Pour some sugar on me...
Svar på tråden Helkroppstråden