Inlägg från: Anonym (Solar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Solar)

Helkroppstråden

Bjuder på tre god natt bilder i kväll.
    Sov gott 
  • Anonym (Solar)
    Anonym (P) skrev 2014-07-26 00:46:24 följande:
    Du borde göra nåt åt dom där ridbyxlåren.
    Jag har knappast ridbyxlår. Jag tycker du kan visa hur de ser ut innan du klagar på hur andra ser ut  
    Anonym (P) skrev 2014-07-26 00:48:49 följande:
    Och det där risiga håret går fetbort.

Jag är ny tvättad och rufsig i håret
  • Anonym (Solar)
    ÄngDal skrev 2014-07-25 23:57:17 följande:
    Haha, synd, men det går ju fort att dra av dem som vanligt också... ;)
    Det brukar ju vara lätt att dra av dom åndåGlad
  • Anonym (Solar)
    ÄngDal skrev 2014-07-25 23:59:27 följande:
    Vilka härliga poser du visar oss, med dina ytterst läckra kropp - det ger höga poäng för både teknik, stil och konstnärligt utförande...gillar särskilt den sista med busiga håret och det bländande leendet. Mycket kreativt sätt att visa ansiktet men ändå inte! :)
    Tack
  • Anonym (Solar)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-26 01:38:08 följande:
    Oavsett vad någon obetydlig tycker så jag som är så betydlig och bäst hoppas att du bara skakar av dig och minns detta istället...

Du har absolut en väldigt vacker och snygg kropp...jag gillar den och det är väl det viktigaste...ellerhur? Nåväl...du är verkligen välformad!
    Jag har gaska bra självförtroende så jag tar inte åt mig så lätt vad denna skrev.
    Tack
  • Anonym (Solar)

Nu blir det nog en sista bild på mig i den här tråden.
  • Anonym (Solar)
    ÄngDal skrev 2014-07-27 01:31:02 följande:
    Nej!!!
    Inte din sista bild, snälla. Vi är många som verkligen gillar dig och din härliga kropp...
    Tack för det men det har varit lite dåligt men kommenterar på sista tiden från dom som följer denna tråd
  • Anonym (Solar)

Söt eller inte det får ni avgöra
  • Anonym (Solar)
    Västman skrev 2014-07-27 01:49:50 följande:
    Otroligt söt...
    Tack
    NeedfulThings skrev 2014-07-27 01:50:03 följande:
    Jättevacker!

Men med den kroppen du har kan du gott ha en kortare klänning Flört
    Tack. Jag har kortare klänningar man just denna  dag kände jag för att ha denna på mig
    ÄngDal skrev 2014-07-27 02:08:14 följande:
    Herregud, vad ska man säga...väldigt vacker, sagolikt söt, så satans snygg, sanslöst sexig, löjligt läcker, högoktanigt helveteshet, attans attraktiv.

Håret, ansiktet, kroppen, klänningen, hela din uppenbarelse. 10 poäng av 10, med extrapoäng för den fina posen på bild nr 2.

Slutar du nu, blir det på topp. Men lämna oss inte...att det varit lite segt i tråden beror ju på värme och semester. Ta en paus möjligen, men försvinn inte för alltid...söta snygga sexiga Solar...
    Tack!
    Det kanske inte bli lika många bilder som förr men nån kan jag lägga in för ni verkar ju gilla min kropp

• Anonym (Solar)
    Mysigast skrev 2014-07-27 02:23:34 följande:
    Vacker tjej ju :)
    Tack
Svar på tråden Helkroppstråden