Helkroppstråden
Mys där.
Så Härligt det låter!!
Det blev lite bus med några leksaker å av endorfinerna vaknade jag till tror jag...
Mys där.
Så Härligt det låter!!
Det blev lite bus med några leksaker å av endorfinerna vaknade jag till tror jag...
Så läker. Vad är det för läcker bh du bär idag?
Justme: Vilken fin bild!
Skönt är helgen snart är här.
Vad blev det för god måltid? En sådan trevlig kock hade jag gärna fått besök av :) Riktigt fantasifull bild. snyggt
Efter en underbar dag på jobbet träning sitter jag nu helt slut i soffan och undrar vem som egentligen skulle laga maten ikväll?!
Är så fin.. Och sitter på en fin kropp med!!
Pp83: Tack,det var den här.
Trosan är den av string-typ.. Eller var den av just vid fototillfället? Jo jag försöker så gott jag kan
Pp83: Oj vad du är snäll!
Tycker det jag skriver. Nyficken med förstås
Trosan är den av string-typ.. Eller var den av just vid fototillfället? Jo jag försöker så gott jag kan
Mat!... Samtidigt som jag är dålig på det, så är jag nog lite kräsen. Men vore självklart jätte trevligt med en kock som kanske kan få mig på andra tankar , du är välkommen
Blev kyckling me rotfrukter och brunsås till slut. Riktigt gott. Kanske skulle göra hembesök som den nya nakna kocken?! ;)
Läckert. Jag är ju en sådär som bara bär boxershorts. Lämnar inget åt slumpen liksom
Pp83: String
Är du inte allt för långt bort så kommer jag gärna förbi å gör dig sällskap.
Ja du det var väldigt mysigt men ack så ensamt...
min?? Lite kallt ännu men om ett tag så.
WooooooooooooW: Oj då får jag gå runt o spana på stan efter en väldigt snygg överkropp !