-
janne sprut/maria larsson/marie ogift är olika konton för samma person som lägger upp samma bilder som hen hittat på nätetMaria 434 skrev 2016-02-15 13:36:55 följande:Troligen för att det inte är användaren på bilderna utan nån som använder andras bilder
-
Stulen bild. Googlar man så finns bilden på www.nakengalleriet.org/egenbild/thumbnails.php&page=2marie ogift skrev 2016-02-25 08:36:51 följande:
Mina ben o rumpa va tycks???
-
...och varför vill man det? Det var ju inte som om du hade något att visa uppAnonym (janne) skrev 2016-03-04 10:24:13 följande:
Enda viset att visa ett stånd på den sidan johanna
-
Sluta använd andras bilder och låtsas att det är du på bilderna... det är så uppenbart när brösten på bilderna har olika form och storlek, även på vårtgårdar och bröstvårtorna.marie ogift skrev 2016-03-07 08:31:41 följande:
Poppis med reprser
-
Din jävla apparat ger dig inte nån jävla rätt att begära bilder från någon.Anonym (janne) skrev 2016-03-12 10:55:04 följande:
Mamma visa dina bröst i en svart bh drar i apparaten nu
-
Det blir nog större bild om du tar en egen bild och inte någon du snott från nakengalleriet.commarie ogift skrev 2016-04-18 10:16:10 följande:
Till dig god morgon
-
No shit Sherlock.Joohann skrev 2016-06-10 17:45:37 följande:
Det gör inget att den är pixlad......ja vet vad som dölj er sig där endå....haha en rakad liten fin fiffi ;)
-
Ett annat tips är att inte limma på varenda tjej i tråden då flickor gärna vill känna sig utvalda och uppvaktade specifikt, inte att bli utsatts för ett massutskick av meningslösa floskler...
-
Du tog upp att det var konkurrens. Om ens bild bryter mot reglerna ska den tas bort, har inget med konkurrens att göra.Sädeserlan skrev 2016-06-28 13:46:56 följande:
Vem har sagt något om tävling ? Alla verkar ju tydligen inte lika välkomna...
-
Jag tycker du gör helt rätt. Genom att vissa hela tiden försöker hitta nya sätt att bryta mot reglerna riskerar den här tråden att tas bort helt och hållet.Påven Johanna skrev 2016-06-28 15:26:10 följande:
Det var jag som anmälde bilden och jag är inte ett smack avundsjuk på MT7 eller på de kommentarer hon får - jag har ju inte själv någonsin lagt ut någon bild. Jag tycker bara att hon ska låta bli att visa fittan när det inte är tillåtet. Jag har vänligt bett henne avstå efter att hon "råkat" visa den innan, men eftersom det inte alls hjälpte så anmäler jag fittbilderna nu i stället.
Goddag på er.
-
Lägg ner att tjata om hennes jävla skåra. De bilderna är inte tillåtna på FLCantona skrev 2016-07-29 19:10:47 följande:
Kompett!
Åh, skulle så gärna vilja se lite, lite av dina skåra igen...
-
Är du dum i huvudet på riktigt eller gör du dig till? Det är inte jag som tjatar på någon att lägga upp nakenbilder på en Internetsajt för föräldrar.Cantona skrev 2016-07-29 19:29:28 följande:
Du verkar vara trevlig som tar till svordomar. Förstår om du aldrig varit i närheten av en naken kvinna
-
Kan du bli mer patetisk? Skärp digSydman skrev 2016-08-04 10:27:33 följande:
Nej du få verkligen inte ta paus härifrån .gud så underbart sexig du är du ska bara veta hur hårt det blev här.
-
Skaffa ett eget liv utanför datorn eller gå till en porrsida...Anonym (hoppsan) skrev 2016-08-08 08:43:10 följande:
Snälla mamma kom tillbaka saknar dina bilder så mycket, kram.
-
Men sluta tjata om pmalltid het skrev 2016-08-31 11:18:43 följande:
Mmmmmmmmmmm blodtrycksfall här! Pm :a mig snälla!
-
Korrekt. Kraven har skärpts på senare tid efter incidenterNeol skrev 2016-12-28 20:23:23 följande:
Sant, men deras tanke med tråden var att alla skulle bli insläppta från början har jag för mig. De kan ha tänkt om...
-
Det där har vi hört förut från henne. Efter en tid blir hon trött på att andra tar uppmärksamhet från henne och anklagar dem för att plagiera hennes bilder... Tröttsamt att vara så missunnsamElsaaa skrev 2017-11-10 09:06:46 följande:
Syftar du på någon speciell nu? Sådär kan man inte riktigt resonera tycker jag.
Då kan man i principen tycka att alla kopierar en själv hela tiden.
-
...och varför ska just du bli insläppt när du inte lägger upp bilder på dig själv?Arenaman skrev 2017-12-10 07:57:28 följande:
Har sökt medlemskap i den och andra liknande grupper men man blir sällan insläppt.
-
Tvärtom, vi har kvinnor som är med och administrerar. Män som förstår att man kan lägga upp bilder på annat än kuken eller sina kalsonger är varmt välkomna. Men det krävs att man bevisar det vilket inte många görAnonym (Nisse Nyfiken) skrev 2017-12-11 09:57:13 följande:
Det här med grupper.
Om de som admin dem sköter sig så skulle de funka.
Antar att det är kåta gubbar som bara väljer in snygga brudar att störa på.
-
Du lägger upp en bild på dig själv. T.ex som Andersson1989 några poster högre upp. Kiiillle28 har också bra bilder och blev accepterad nyligenAnonym (Underbart snygg) skrev 2017-12-11 19:15:36 följande:
Hur bevisar man det? Man blir väl ändå inte accepterad?