• Tessos

Helkroppstråden

Bilden kom inte med. Provar igen.

• Tessos

Är det nån som vet varför vissa bilder inte går att lägga upp? Provade först med en som jag lagt in tidigare. Det gick inte. Provade sen en jag inte lagt in. Det gick inte heller.

• Tessos
    Elsaaa skrev 2017-10-17 13:53:31 följande:

Fan. Hoppas inte någon primadonna anmält tråden igen då. Det ska funka.

Vad är det för knäppgök som anmälar de fina bilderna? Man kan välja att inte gå in på denna tråd.

Nu funkade det till slut.
  • Tessos
    straight arrow skrev 2017-10-17 13:58:08 följande:

[quote=78108397][quote-nick]Tessos skrev 2017-10-17 13:53:33 följande:[/quote-nick]

Vackra bilder! Tänk att det finns såna naturupplevelser i vårt land

[/quote]

Tack Sverige är otroligt vackert och bilder i naturen blir så fina!
  • Tessos
    straight arrow skrev 2017-10-17 13:58:08 följande:

[quote=78108397][quote-nick]Tessos skrev 2017-10-17 13:53:33 följande:[/quote-nick]

Vackra bilder! Tänk att det finns såna naturupplevelser i vårt land

[/quote]

Tack Sverige är otroligt vackert och bilder i naturen blir så fina!
  • Tessos
    Påven Johanna II skrev 2017-10-17 14:02:40 följande:

Jag tror verkligen inte att det handlade om anmälningar trots att du fått höra att det skulle göra det. Det försvann väldigt harmlösa och söta bilder på bebisar och barn i andra trådar samtidigt. Den här tråden har varit utsatt för väldigt mycket anmälningar ända sedan tillkomsten av den och de har alltid bara raderat enstaka inlägg och enstaka bilder som brutit mot reglerna.

Tråden är bra för Familjeliv. Den har mängder av inlägg och besökare. Så det som hände handlade om något annat, det är i alla fall min fasta övertygelse. 

Konstigt att massa bilder försvunnit, och inte bara här. Undra vad som hänt.
  • Tessos
    Superman skrev 2017-10-21 20:02:07 följande:

Japp har haft en helt underbar lördag men nu blev den ännu bättre....tack...

Vad bra att jag kunde göra den bättre
Svar på tråden Helkroppstråden