• NOEL75

Helkroppstråden

Dockan 82 skrev 2013-10-01 11:27:39 följande:
    Sluta vara så aggressiv nu lilla gubben... ;)
    Jag är inte aggresiv. Bara tydlig Kyss
    ?Life is what happens while you are busy making other plans.? - John Lennon
  • NOEL75
    Anonym (???) skrev 2013-10-01 11:34:34 följande:

Jaja....jag skulle nog klara av två män...Drömmer Min man jobbar ju ibland också.

Höga förväntningar på vad? Att jag lägger in ett foto bara? Mitt dilemma är att jag inte känner mig trygg med att hela FL ser mig naken. Det är för mycket skumt folk här.

Menar du att man får komma in i din värld bara man ljuger ihop en enda komplimang?     
    Ehh...se till att inte ha med ditt ansikte och några andra kännetecken från ditt hem bara så är det ingen som kan koppla det till dig. 

Nej, nej...först skall du vinna förtroendet att du kan bete dig respektfullt mot folk. Sen väntar ditt uttagningsprov... Det är väldigt få som tar sig igenom det nålsögat...av de som försökt... Oskyldig 
  • NOEL75
    Anton Chigurh skrev 2013-10-01 11:52:50 följande:
    Jag älskar dig, NOEL. Du är fan en hjälte.....Skål 
    Haha tack Anton men jag vill nog ändå hävda att du är den största hjälten här. Du har dessutom fått en ny adept i ??? som vill göra bot och lära sig hur man sprider lycka och glädje till sin omgivning. Jag kunde inte komma på någon mer lämplig mentor till henne. Skål Så det vilar ett tungt ansvar på dina axlar nu... eller egentligen mest på hennes axlar...
    Anonym (lillajag) skrev 2013-10-01 11:54:19 följande:
    Helvete vad duktig jag måste vara som passerat nålsögat:D eller bara jävligt liten??! :S
    Mmm du är väldigt skicklig LillaJag!! Det är inte lättare för att man är liten. Din rapphet, mod, mjuka läppar och improvisationsförmåga i kombination med din bedårande skönhet fick dig att slinka igenom nålsögat lika lätt som en oljad iller.
    Anonym (???) skrev 2013-10-01 11:55:19 följande:

Uttagningsprov...jaha...får man inte veta vad det är innan för annars föredrar jag att vara lite respektlös. Fast jag tycker inte jag är så värst respektlös...jag tycker bara inte om fjäsk....Skrattande
    Nej man får aldrig veta vad det är i förväg. Det är en del av kraven att man skall våga riska lite...

• NOEL75
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-01 11:49:31 följande:
    Uttråkad idag... Less på att vara sjuk!!!
    Snyggt FV!! Du passar i alla färger
  • NOEL75
    fialotta85 skrev 2013-10-01 12:04:35 följande:

Tutt-tisdag idag?! Drömmer
    Det ser så ut må jag säga!! Dig kan man lite på
    Anton Chigurh skrev 2013-10-01 12:15:09 följande:
    Behövs ingen kurs, min käraGlad...var glad, ha som mål att göra andra glada, har du nåt snällt att framföra gällande postat material...skriv det......har du nåt elakt att framföra......stoppa upp det i röven. Ungefär.

Och så önskar jag dig en skön dag. Och det, min kära, det menar jag.

Gillar din pedagogik Anton!! Mycket tydligt och lätt att förstå.... Skrattande

• NOEL75
    Anonym (Zoo) skrev 2013-10-01 12:26:10 följande:
    Oj... vi verkar ha fått tillökning i vårat harem SkrattandeCool.
    Lilla Jag har varit Hang Around ett tag nu och visat mycket goda egenskaper och talanger så jo...jag får säga att jag tror hon kommer passa väldigt fint in.... Oskyldig och är välförtjänt denna status.

Anton Chigurh skrev 2013-10-01 12:25:37 följande:
    Tackar, NOEL, du är schysst, på riktigt, sånt här gör min dag. Tack igen....Glad

Och ja, jag har gett ??? lite matnyttiga tips redan, så får vi se om Damen tar min enkla, men ack så rådliga livsfilosofi, till sitt hjärta. 
    Visste väl att du var en skicklig mentor! Har ju redan gett resultat. Grym bild för övrigt!! Grymt imponerande kropp!!
  • NOEL75
    Anonym (Zoo) skrev 2013-10-01 12:32:43 följande:

Vad har Borås att erbjuda en dag som denna......... några hetingar kanske Drömmer?
    Hmmm...hade inte vi en dejt i Borås en gång i tiden, eller är det bara en av alla mina våta drömmar om dig som dyker upp här igen...??
  • NOEL75

Herregud vilken god stämning det blev här helt plötsligt!! Det är så jag känner att det är dags för en bild på invaliden...

• NOEL75
    fialotta85 skrev 2013-10-01 12:51:03 följande:
    Behöver du någon som hjälper dig med bältet? Drömmer 
    Nja...det är nog mer så att  bältet är mitt hjälpmedel... Oskyldig
    Anonym (???) skrev 2013-10-01 12:56:19 följande:
    Är det jag som kommer med den goda stämningen...då såg väl mitt beröm till Anton....så nu blev du så glad och var tvungen att visa en bild?
    Ja tänk vad bra det blev när du bara mjuknade lite!! Och sen hoppas jag ju på att Du, Zoo med flera skall återgälda min uppoffring med stor generositet...
  • NOEL75
    Anton Chigurh skrev 2013-10-01 12:56:42 följande:
    För jävla grant, NOEL, shit alltså, men det är ju som vanligt med dig, Glad och jag förmodar att bältet i handen är någon typ av symbolik. För Damernas skull. Så att säga.
    Kan finnas viss symbolik där ja... Oskyldig Det är fritt att tolka. Eller också är det bara så att jag håller på att tappa byxorna... Obestämd Kan bero lite på vem som frågar..
    NyttNamn skrev 2013-10-01 13:06:02 följande:

Suck... Det där gjorde inte min dag lättare... Frustrerad som en jävla kanin, sitter med Traderaannonser så det sprutar Tecniclego ur öronen på mig och har galet galna fantasier och tankar...

Och så Noel på bild... Suck - som sagt!! Drömmer
    Haha...skit i Tradera och fokusera på dina dåliga tankar då
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-01 13:22:35 följande:
    Jag antar att det är en komplimang...
    Såklart Kyss
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-01 13:28:51 följande:
    Vet inte om det är min förkylning som spökar eller vad, men jag fick plötsligt andnöd och hjärtklappning...? Drömmer
    Hoppsan....skall jag ringa sjukvårdsupplysningen och höra med dem vad det kan vara??

Svar på tråden Helkroppstråden