• vonKatt

Helkroppstråden

Som sagt... farligt för helkroppstråden när Katten är uttråkad! {#emotions_dlg.flower}

Prrr!
  • vonKatt
    Anonym (ops) skrev 2013-09-14 23:04:23 följande:
    Det är då vi älskar dig
    Tror ni älskar mig.... jämt!
    Prrr!
  • vonKatt
    BOWTIE skrev 2013-09-14 23:08:17 följande:

Ja jävlar ja....du är fantastisk i sängen om man uttrycker sig klumpigt! Fan så snygg!
    Jag ÄR fantastisk i sängen, om du undrade SkålDrömmer
    Prrr!
  • vonKatt
    BOWTIE skrev 2013-09-14 23:29:18 följande:

Utsliten fras....men med andra ord....en riktig vildkatt! Lägger detta på minnet....bizzz bizzz! Trodde inget annat heller faktiskt!:-P
    Jag skulle nog snarare kalla mig själv för en puma och nej... ödmjukheten flög ut genom fönstret tidigare idag!
    Prrr!
  • vonKatt
    Farau skrev 2013-09-14 23:39:30 följande:
    Oxå lite uttråkad ;))
    Mja-a-a-a-ouuuuuuuu! Tungan uteKyss
    Prrr!
  • vonKatt
    toner skrev 2013-09-14 23:49:50 följande:
    Vet din man om att du håller på såhär? Skulle faktiskt värt att lägga ner lite detektivarbete på dig och visa vad hans fru håller på med. 
    Haha. Lycka till.
    Tänk om jag inte ens är gift... vi är alla bara vad vi utger oss för att vara här på FL Kyss 
    Prrr!
  • vonKatt
    Farau skrev 2013-09-14 23:50:50 följande:
    Man blir rastlös av att vara uttråkad, men har du ngt förslag som bryter tristessen? ;))
    Det enda jag kunde komma på var att flasha mig online.. det tycker JAG är kul iaf Drömmer
    Annars försöker jag vinna ett parti i wordfeud och samtidigt hålla mig kvar i handlingen av filmen på teve. 
    Prrr!
  • vonKatt
    Farau skrev 2013-09-15 00:00:57 följande:

God simultankapacitet då! ;) får väl flasha mig igen. Bara det ej blir för vågat ;))
    Köör!
    Prrr!
  • vonKatt
    Anton Chigurh skrev 2013-09-15 00:07:14 följande:
    Typ aldrig....och kommer heller aldrig få. Har någon en personlighet som får Saloth Sar aka Pol Pot att verka som rena mysfarbrorn. Så blir det såhär. 

Fast surkål kan nog ha en viss inverkan....... 
    Men hej min vän Anton! Trevligt att se dig. Är kvällen god mot dig?
    Prrr!
Svar på tråden Helkroppstråden