• NyttNamn

Helkroppstråden

Anonym (SU2) skrev 2013-12-02 22:14:43 följande:
    Fast nu är du lika patetisk som den andra. Att skita på dig lika mkt som honom åt andra sidan är minst lika mesigt. Nej, hon har inte de finaste brösten en kvinna kan ha och många killar skulle bli äcklade vid åsynen av dem. Du behöver inte försöka intala folk något annat, ibland måste man bara låta saker vara.

Varför skulle nån ÄCKLAS av dem?! Ett par helt vanliga tuttar??!! Visst, säkert män som inte ser den modellen som just sin favorit - men steget därifrån till äckel är väldigt långt.. Jag tycker, precis som Celines... skriver att det är skitbra att alla sorter visas, att det får synas att alla kvinnor är olika och att det inte enbart är kirurgisk perfektion som "tillåts" vilket oftast är regel i media, bland kändisar och övrigt som påverkar (förmodligen främst) yngre tjejer, och lite osäkrare kvinnor...
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    straight arrow skrev 2013-12-03 09:11:14 följande:
    NyttNamn och Hotrod är väl norrut också vad jag förstår?
    Hotrod skrev 2013-12-03 09:37:05 följande:
    Nja Västeråstrakten är ju inte Norrland Skrattande

Haha, vad söta ni är killar!! Drömmer
    Jag förstår pilens tanke... Vet ju att för en göteborgare är större delen av sverige norrland... *S* Och V-ås är ju absolut "norrut"... 
    Har inte direkt koll, men nog skulle jag gissa på 60 mil (+?)  ännu mer norrut (än V-ås) för min del... Kyss
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Hotrod skrev 2013-12-03 10:08:03 följande:
    Fast dom flesta här bor i Borås Skrattande

Äsch... För en norrlänning som jag är det typ samma sak som Götet! Hahah Drömmer
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-03 10:23:40 följande:
    Hm, undrar just var det kan vara... Jag är fortfarande i fjälltrakter om jag kör sextio mil söderut.
    Kan det verkligen vara så att någon placerar sig längre norrut på kartan än jag? Ja konstigt vore det väl iofs annars - helt dött är det ju inte norr om mig... 

Vad ska jag gissa att jag har, 65 mil kanske upp till den nordligaste staden i vårt avlånga land.. Glad
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-03 11:35:53 följande:
    Om mina På Spåret-kunskaper inte lurar mig totalt är det dit jag är på väg nu! Säg till om du vill ta en drink. och jo, i så fall bor jag längre norrut, och västerut.
    Ah, men jag bor redan västerut! Så då kanske du passerar mig bara Glad 
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    straight arrow skrev 2013-12-03 11:49:04 följande:
    Nej nu var det ju lunch ju... nån som är på?
    Ja sugen blir man ju i alla fall!! Men inte fan vet jag om det är på lunch direkt... DrömmerFlörtTyst
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Hotrod skrev 2013-12-03 12:15:45 följande:
    En liten lunchbild{#emotions_dlg.flower}

Och en sån lunchbild sen... Najs Roddan... FlörtKyss
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-03 12:59:51 följande:
    Och därför tittar jag inte på På Spåret! Börjar det på Ö månne?
    Nä inte det... Men med norrländska mått mätt inte jättelångt därifrån (Det blir nog den stad som är närmast..) ... Mer specifik behöver vi kanske inte vara här... *S* Tyst
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-03 19:30:05 följande:
    Trots vissa som inte uppskattar naturliga "icke-perfekta" bröst här i tråden så lägger jag upp mina den som inte vill se får blunda hårt!

Det gör du rätt i Ensam! Finns det för övrigt några "icke-perfekta" bröst?? Nä, jag tror fan inte det!!
    Pour some sugar on me...
Svar på tråden Helkroppstråden