Inlägg från: Anonym (Dumspirospero) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dumspirospero)

Helkroppstråden

Papp skrev 2014-08-22 06:15:30 följande:
    Det gör du rätt i det här är bara ett tillhåll för runknissar och den kvinnliga motsvarigheten (som jag inte vet vad det heter).
    Du kan dock ta med dig härifrån att du är något av det finare som vandrat igenom denna tråd.
    Är du själv en runknisse? Tror du mest skriver av egen erfarenhet!? Sen tror jag att det faktiskt inte är så många som använder sig av bilderna till eget nöje!!
    Och här inne handlar det så mycket mer än att man bara kastar av sig kläderna!! 
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-22 13:34:30 följande:
    Försöka duger ju smile2.gif
  • Anonym (Dumspirospero)
    blomkrukan01 skrev 2014-08-22 14:32:05 följande:
    Behövs nog någon som dig för att få liv på det här. Känns som att det är kollektivt slaganfall idag :) 
    Eller så kanske det kommer igång när fredagsvinet är uppkorkat och tacos-färsen är på tillagning?

Vi börjar med att du lägger upp något vackert så får vi se om det tar eld ;)
    Hahahaha...idag känner jag mig som ett slaganfall håret åt alla håll, kläderna ska vi inte tala om (rugguggla idag, ORDAGRANT) 
    Jag åt tacos igår och vindrickat överlåter jag till nån annan så bilderna lägger jag på ditt ansvar så får vi se vad som händer  
  • Anonym (Dumspirospero)
    blomkrukan01 skrev 2014-08-22 15:25:16 följande:
    Hmm men det är ännu ett tag tills vinet står på bordet. Hur ska vi lösa det då? Inte ens inhandlat ännu..om jag inte väljer att korka någon av dyrgriparna som står på lagring.

Lovar dig dock att vilken rugguggla du är tror dig vara så tittar jag 1000 gånger hellre på dig än på mig så jag bollar ödmjukt med bestämt tillbaka ansvaret ;)
    Oj, har du lagrat själv jag är mer för ren sprit...haha
    Oj oj oj, ansvar ska man aldrig ge till mig, kan sluta i katastrof så jag sparkar tillbaka bollen till dig, bestämt haha
  • Anonym (Dumspirospero)
    blomkrukan01 skrev 2014-08-22 15:41:31 följande:
    Jo jag är så duktig så...lägger dem helt själv i vinstället :D

Skål då...typ..

Skulle precis lägga upp en bild med Dress ordnade upp det så bra. ;) 
    Hahahah...vilken duktig pojke du är ja skål på dig, hmm, man kanske ska skåla på riktigt kanske ragga upp nån krake till mig...hahahaha
    Tror inte dress har något emot om du lägger upp också  
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-08-22 16:08:37 följande:
    Har ju sett alldeles för lite av dig, så nu är det bara att leverera!

Meh...åh en gammal bild, trodde losten skulle leverera en färsk bild  

Vem är lat idag egentligen?  
  • Anonym (Dumspirospero)
    blomkrukan01 skrev 2014-08-22 16:16:46 följande:
    Eller hur! Har fler talanger än så ;)
    Tänk om hon misstycker..vill inte ställa till med dålig stämning nu när det börjar arta sig :-P
    Har du? Typ akrobat på cykel? Hoppa på ett ben? Haha
    Det tror jag inte alls hon gör
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-08-22 16:18:04 följande:
    Vem är gnällig idag Tungan ute? Hörde inget om att den skulle vara färsk.... Den hade sett likadan ut om jag tagit den idag oavsett.... Nu får du  ta dig i kragen, slänga av dig kläderna och skjuta av några sexiga bilder så kanske jag blir på ett så sprudlande fredagshumör att dina fantasier kommer drabbas av Lost-overload..... Kyss
    Klart bönan vill ha en färsk bild, trodde du tänkte så långt själv Tungan ute men just det, du är ju lost in the planet...hahaha
    Hahaha...ta dig i kragen själv och släpa dig framför kameran och fota lite, tror vi gör om fredagsmyset till killarnas ansvar
  • Anonym (Dumspirospero)
    blomkrukan01 skrev 2014-08-22 16:31:18 följande:
    Oja! De där sakerna lärde jag mig redan innan jag blev torr bakom öronen ;)
    Nä jag vågar inte. Riskerar så många personers fredagkväll å vill inte ha det på mitt samvete. 

Om vi gör såhär. Du lägger upp en bild som stjäl all uppmärksamhet...sen slänger jag in en till som utfyllnad!

Deal?
    Hahaha...
    Kanske vi kan göra tvärtom, deal? 
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-08-22 17:53:58 följande:
    Och här kommer påfyllnaden :)
    En jävligt bra påfyllnad
Svar på tråden Helkroppstråden