Inlägg från: Anonym (pillllan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pillllan)

Helkroppstråden

Zack skrev 2015-11-25 22:08:20 följande:
    Sådär ja. Så sitter jag här och suktar efter dig igen :) Riktigt grym stuss. Får jag värma mina händer på den? ;)
    Om du får värma???? Du behöver inte fråga, trodde det var en självklarhet hahaha
    Jag vill också sukta ju, sååå zacken visa mig...oss (tror inte ja är ensam här om att vilja sukta efter dig)  

Springer in i duschen och väntar med spänning på resultatet, känn ingen press!! Drömmer
  • Anonym (pillllan)
    Zack skrev 2015-11-25 22:43:31 följande:
    Nu vill jag ju föra mig fram som en gentleman och fråga först.....men egentligen vet jag om att mina händer har sin givna plats just där ;) Varsågod, kom själv just ut ur duschen ;)
    Oh nooo...vi gick om varandra i duschen och så missade jag den där snygga kroppen! 
    kan verkligen se mig själv smeka (slita) bort handduken Drömmeroch fantasierna skenar vilt just nu...
    Du har en given plats på resten av kroppen, glöm inte bort det när du är i farten ;) 
  • Anonym (pillllan)
    kingzize skrev 2015-11-26 07:29:57 följande:
    God morgon alla heta å glada fruntimmer hoppas ni alla får en underbar dag puss på er! :*
    Godmorgon Drömmer 
  • Anonym (pillllan)
    Zack skrev 2015-11-26 14:50:32 följande:
    Jag kan lova dig att jag hade "tagit för mig" av allt det som din kropp har att bjuda på om tillfälle skulle ges..... Och då skulle där inte vara några handdukar i vägen ;). Nu är det visst mina fantasier som skenar...:)
    I like your dirty talk ;) 
    Den dagen, när våra fantasier möts...så kommer inte ett endaste litet strå få komma i vägen ;) 
    Jag fortsätter skena iväg så länge, hojta till om du känner min närhet...
  • Anonym (pillllan)
    Borka skrev 2015-11-26 20:41:36 följande:
    Borka lägger upp en grabbild ikväll
    Schysst grabbild du bjussar på, precis där mannen är som hetast.......i tvättstugan ;) 
  • Anonym (pillllan)
    Neol skrev 2015-11-27 17:13:33 följande:
    Svart kunde inte passa bättre smile5.gif ! Snyggt!
    Woho...losten!! Snygg bild
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Snart pappa) skrev 2015-12-02 16:23:43 följande:
    Förvånad snart pappa, troligtvis upptagen!? 
            *gråter en skvätt* 
  • Anonym (pillllan)
    Zack skrev 2015-12-02 16:49:11 följande:
    Var är det i Pillans "lucka 2" då? ;)
    Hahahahaha....och med min sjuka humor, så vände jag din lucka 2 till nån helt annan lucka 2...hahaha
    Hade ju inte varit helt fel att hitta zacken i lucka 2, men har ju 22 luckor kvar, så jag håller tummarna ;) 
  • Anonym (pillllan)
    Zack skrev 2015-12-02 18:57:50 följande:
    Ha ha, jag tänkte faktiskt samma sak, men det är ju faktiskt den andre, sååååå :) Vi får väl se, om jag bjuder på något. Kanske den 13.e med en stjärngossestrut (välj själv var den ska placeras). Om du vill ge mig en julklapp så kan du ju fundera på vad som ska gömma sig bakom din lucka 24....det måste ju vara något helt speciellt (och inga tomtekostymer och tomteskägg tack ;)
    Den struten ska ju inte skymma i onödan ;) så jag väljer handen ;) 
    jag vill också ha en julklapp, jag älskar hårda paket ;) *fniss*
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Quexet) skrev 2015-12-02 18:45:07 följande:
    Hehehe, ska jag vara ärlig så läste jag som dig! smile2.gif o jag funderade ett tag om det skulle ha varit ett pm... smile2.gif

Hahaha...inte bara jag som tänker i lite andra banor 
Svar på tråden Helkroppstråden