• Anonym (missnöjd)

Helkroppstråden

Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-19 10:28:58 följande:
    Såklart kroppen förändras men att en/flera graviditeter skulle fungera som en "ursäkt" för att man ser ut som man gör köper jag inte riktigt.
    Det beror ju på vad man "ursäktar". Klart man inte kan skylla 20 kg övervikt på graviditeten för fem år sen, men lös hud, bristningar och hängiga bröst, jo visst är det graviditetens fel. Vad skulle man göra åt det (om man inte vill lägga sig under kniven)? 
  • Anonym (Loveheart)
    Anonym (missnöjd) skrev 2012-12-19 10:31:43 följande:
    Det beror ju på vad man "ursäktar". Klart man inte kan skylla 20 kg övervikt på graviditeten för fem år sen, men lös hud, bristningar och hängiga bröst, jo visst är det graviditetens fel. Vad skulle man göra åt det (om man inte vill lägga sig under kniven)? 
    Går inte att komma ifrån att man kommer väldigt långt med träning och bra kost.
  • Anonym (70H)
    Border skrev 2012-12-19 09:18:43 följande:

FY FAN, Vad snygg kropp! Nice boobies! 
    Tack så mycket :)
  • Anonym (nakenfisar)
    Sopdoris skrev 2012-12-19 00:09:36 följande:

Här är jag, 5 timmar efter min förlossning! Var helt fascinerad över att jag inte hade nån mage :D 

Say whaaaaaaaaa?!?
  • Hannibal06
    Anonym skrev 2012-12-19 10:42:37 följande:

Tvåbarnsamma och ganska nöjd. =)
    Du ska vara jättenöjd. Underbar kropp.....................
  • Nanime

Efter att gått ner 13 kilo sen i februari så är det bara 5 kilos övervikt kvar innan jag är nere på normalvikt :)

• Anonym
    Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-19 08:54:18 följande:

...................... och här är de vi pratade om så nu finns det INGA ursäkter Anton Flört  

Då har vi som följt lite andra trådar i forumet sytt ihop det
  • Mattias39
    Anonym skrev 2012-12-19 10:42:37 följande:

Tvåbarnsamma och ganska nöjd. =)
    "Ganska nöjd"...?? Du har ju en superkropp! Snyggt vältränad!! :)
Svar på tråden Helkroppstråden