• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Mulen)
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2014-01-03 00:05:59 följande:
    Avslöja på du så ska jag rätta dig mot mitt hål, mena håll

Tar på dom snabba skorna då. Norrköping. Ska jag långt?
  • Movit
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-03 00:05:17 följande:
    Får jag? Tack! Då gör jag det, har fler sätt en ett sätt att trötta ut dig på

Jag tänkte även att jag skulle hjälpa din väckarklocka på traven lite att väcka dig lite trevligt imorgon, även där.. På fler än ett sätt...

Ok?

Du är välkommen....på alla sätt och vis...men jag kanske väcker dig i morgon bitti.....eller i natt....
  • Movit
    vonKatt skrev 2014-01-03 00:04:50 följande:
    En kan få klappa och en kan få pricka..... Ehum. Det var det för ikväll. Nu rodnar kissens kinder!

Puss och godnatt! Ni är för sköna hela bunten

Haha godnatt katten
  • Anonym (Kvinna 2)
    Anonym (Mulen) skrev 2014-01-03 00:08:35 följande:

Tar på dom snabba skorna då. Norrköping. Ska jag långt?
    Hahahahaha,  inte alls 30 min FörvånadDrömmer
  • Emerun
    Anonym (Mulen) skrev 2014-01-02 23:51:24 följande:

Synd att min klocka ringer 5:30... Men en stund smile1.gif
    Hm, 05:30 tänkte jag nog gå å lägga mig:-/
  • Anonym (Mulen)
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2014-01-03 00:13:22 följande:
    Hahahahaha,  inte alls 30 min 

Oups. Ska vi mötas halvvägs?
  • Anonym (Kvinna 2)
    Anonym (Mulen) skrev 2014-01-03 00:15:42 följande:
    Oups. Ska vi mötas halvvägs?