• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • GoodMangoo
    Movit skrev 2014-01-03 12:51:53 följande:
    Nej du här rattas det
    RattatatataaaaaaaaaaaaaSkrattande!!!
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    Mulen skrev 2014-01-03 12:41:57 följande:
    PPP

Seriöst...NEJ det gör vi inte!
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2014-01-03 12:55:13 följande:
    RattatatataaaaaaaaaaaaaSkrattande!!!
    Haha tyvärr bara en ratt här ganska tråkig också :(
  • Mulen
    GoodMangoo skrev 2014-01-03 12:51:02 följande:

Då har han en bit att åka............. närmre för dig Flört!!
    Ännu närmare för dig. Så nära kommer jag aldrig.
  • GoodMangoo
    Movit skrev 2014-01-03 13:00:20 följande:
    Haha tyvärr bara en ratt här ganska tråkig också :(
    Hmm.......... ja tråkiga rattar är ungefär som en dålig kamerautrustning ObestämdSkrattande.
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2014-01-03 13:02:24 följande:
    Hmm.......... ja tråkiga rattar är ungefär som en dålig kamerautrustning ObestämdSkrattande.
    Absolut.....finfina rattar mår bra av riktigt bra kamerautrustning? När träffas vi? Jag har åkt 18 mil nu......
  • GoodMangoo
    Movit skrev 2014-01-03 13:09:58 följande:
    Absolut.....finfina rattar mår bra av riktigt bra kamerautrustning? När träffas vi? Jag har åkt 18 mil nu......
    Du väl typ halvvägs Drömmer!
    Mulen skrev 2014-01-03 13:01:16 följande:
    Ännu närmare för dig. Så nära kommer jag aldrig.

Du och jag borde ha lika långt Glad!!??
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2014-01-03 13:12:33 följande:
    Du väl typ halvvägs Drömmer!
    Mulen skrev 2014-01-03 13:01:16 följande:Ännu närmare för dig. Så nära kommer jag aldrig.

Ånej.....;)
  • GoodMangoo
    Movit skrev 2014-01-03 13:13:46 följande:
    Ånej.....;)
    Ok då... ca 8-10 mil kvar Glad!!
  • Mulen
    GoodMangoo skrev 2014-01-03 13:12:33 följande:

Troligen. Om vi tar samma väg Tungan ute