• PAUSA

Helkroppstråden

FjärilVingad73 skrev 2013-09-03 10:43:36 följande:
    Bjuder på en repris...

SkålKyss!!
  • PAUSA
    Morriiss skrev 2013-09-03 16:01:00 följande:
    Ahahahahaha va inte så säker på dä... vi östgötar har en jäkla töntig dialekt!
    Jaaaaa fyFlört........... tur att min stockholmska lever kvarSkrattande
  • PAUSA
    Nyfikne skrev 2013-09-03 16:08:51 följande:
    Det hörs verkligen att du inte är från Värmland  
    Det har jag aldrig sagt att jag är heller Skrattande!!
  • PAUSA
    Morriiss skrev 2013-09-03 16:24:55 följande:
    ahaaaa så du snackar snobb du.... *tittar snett*

Kan inte rå för det SkämsFlört men några uttryck har jag snappat upp Skrattande.
  • PAUSA
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-09-03 23:36:15 följande:
    God natt på er alla

Förstår att killarna blir till sig............ du är jättefin {#emotions_dlg.flower}!!
  • PAUSA
    BOWTIE skrev 2013-09-04 11:36:15 följande:
    Det är två här som ligger mig väldigt varmt om hjärtat och jag längtar lite extra efter att få se några nya alster med, är tyvärr ingen önsketråd så jag nöjer mig med att nämna min lite försynta längtan, PAUSA & lillajag, jag saknar er och hoppas att något nytt kommer snart!
    Ska se vad jag kan göra åt din önskan FlörtKyss.
  • PAUSA

BOWTIE skrev 2013-09-04 12:19:00 följande:

Känner glädjen rusar, ibland eller nästan mer som oftast är livet fantastiskt!

Får bli en repris så länge så ber jag att få återkomma Glad
  • PAUSA
    Nyfikne skrev 2013-09-04 17:08:45 följande:
    Lika kittlande att veta vad som döljer sig under tyget, varenda gång Glad
    Läckert
    Alltid något snällt att säga {#emotions_dlg.flower}... tackKyss!!!
  • PAUSA
    BOWTIE skrev 2013-09-04 17:29:21 följande:
    [quote=70998623][quote-nick]PAUSA skrev 2013-09-04 17:04:12 följande:[/quote-nick][/quote]
    Jag bara sugs in i dina bilder, blir som någon slags musik som man omöjligt kan sluta följa med i takten! Hela jag vill bara dansa, dansa med dig. Man vill röra dig med lätta fingrar över din underbara mage, lätta på din tröja och börja beröra dina!
    Åhh jag som älskar att dansaSkål.
    Skulle inte ha något emot om du stod bakom mig men dina händer på mina höfter medan vi tillsammans rörde oss till musikens rytmerTungan ute......... *blev lite sliskigt det där men du fattarDrömmer
  • PAUSA
    BOWTIE skrev 2013-09-04 17:58:29 följande:

Jag förstår varenda ord och är med på dina noter, skulle nog kunna säga att det är nog melodin! Tänk att få stå bakom som du just beskrev, känna din kropp tryckt mot min, känna din doften från ditt vackra hår, trycka dig hårdare mot mig och kyssa dig i din nacke!
    Smälter här {#emotions_dlg.flower}Tungan ute!!
  • PAUSA
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-04 18:07:16 följande:
    Snyggo! Solig
    TackGlad!!!.... Tycker jag lyckades dra in magen EXTRA mycket idag så man riktigt ser revbenen och så två golfbollar på detta..... riktigt nöjd.Skrattande
Svar på tråden Helkroppstråden