Helkroppstråden
[quote=73920587][quote-nick]Snuskig1 skrev 2014-09-03 09:33:48 följande:[/quote-nick]Hehe, nära nog?
Väntar och hoppas på att du ska vara riktigt busig på jobbet o dumpa av det i min mail o göra min jobbdag. :)
[quote=73920587][quote-nick]Snuskig1 skrev 2014-09-03 09:33:48 följande:[/quote-nick]Hehe, nära nog?
Väntar och hoppas på att du ska vara riktigt busig på jobbet o dumpa av det i min mail o göra min jobbdag. :)
Haha, det hade varit något:)?
Baksidan.

OBS några år gammal bild, hittade den när jag rotade runt i datorn och insåg att fan vad jag saknar att ha kort hår och färgen älskade jag också
Då får man passa sig
Hahhaah ännu en gammal bild
Eller ja det blev fler gamla bilder, de togs samtidigt. Spontant ryck på väg hem från shopping en gång i typ mitt förra liv
Hittade en till. Men jag hittar fan inte den bilden jag letar efter, den som jag hade som pressbild här inne så länge *suck* Var ju tack var den som jag fick mitt namn ju!
Och nu ser jag att jag får springa, Jävla klocka till att ticka. Får leta vidare senare. Ha de gött hej!
Tack
Hahahah skall bara hitta en fotograf så och typ förlägga 10 kg på ica eller nått
Inte jag heller egentligen, hoppar ju upp å ner dom som en jojo ändå så
Nå jag lär nog aldrig bli formlös tror jag, den där röven är lika bred oavsett vad jag gör.
Alltså.... Jag tänker bara stygga, stygga saker just nu...