• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)
    pillan3 skrev 2014-01-05 14:59:21 följande:
    Får bli en "lager bild" 

Så förbannat jävla vacker...retsamt kort med!

Det här är sånt som får oss karlar att bli som smör...vilket är kanske är bra...då ni är kex med både brön och smula...värsta kombon ju!
  • GoodMangoo

Winston 77- suddig?? Jag ser tydligt och väl konturerna av något mumsigt ð???!!

• straight arrow
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-05 15:15:55 följande:

Ok, en första bild från mig nu när jag suktat efter era bilder och smygläst... Trevlig söndag på er!!
    Åh, vackert!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anton Chigurh
    Ronga skrev 2014-01-05 15:11:00 följande:
    Anton vad är hemligheten, from one man to another. Skippa bröd och satsa på proteiner ?? :)
    Det är, helt ärligt, ganska enkelt, jag ligger på ca 2 gram protein per kilo kroppsvikt, intag då, förövrigt ser jag till att inte stoppa i mig mer energi än vad jag gör av med. Dom dagarna jag äter lite extra ser jag till att öka förbränningen dagen efter, tex en promenad på 25 km, eller 2 timmar i roddmaskinen. Allt, Ronga, och jag menar allt, bottnar i två saker. Motivation och självdisciplin. Och dom två sakerna hör ju på sätt och vis ihop.

Så det är ingen hemlighet, Ronga, det är "bara" och vara någotsånär konsekvent.Glad

Ja, och så är jag noga med att alltid direkt efter ett träningspass, så ser jag till att få i mig minst 30 gram protein och 30 gram kolhydrater, likadant strax innan sänggåendet, då ser jag också till att få i mig 30 gram protein. 

Ja, det handlar såklart om mer än så, men det är lite av mina "regler".
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh

Nu måste jag logga av. 

Tjohej så länge...Solig

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • TjabooPeople
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-05 15:15:55 följande:

Ok, en första bild från mig nu när jag suktat efter era bilder och smygläst... Trevlig söndag på er!!
    Jättefin bild. Grymt sexig
  • Anonym (Blondie)
    straight arrow skrev 2014-01-05 15:22:44 följande:
    Åh, vackert!
    Tack, söndagskorsetten är på
  • Anonym (Blondie)
    TjabooPeople skrev 2014-01-05 15:26:06 följande:
    Jättefin bild. Grymt sexig
    Tack, tack *rodnar lite*
  • NyttNamn

God eftermiddag i tråden... 

Pour some sugar on me...
  • Ronga
    Anton Chigurh skrev 2014-01-05 15:24:46 följande:
    Det är, helt ärligt, ganska enkelt, jag ligger på ca 2 gram protein per kilo kroppsvikt, intag då, förövrigt ser jag till att inte stoppa i mig mer energi än vad jag gör av med. Dom dagarna jag äter lite extra ser jag till att öka förbränningen dagen efter, tex en promenad på 25 km, eller 2 timmar i roddmaskinen. Allt, Ronga, och jag menar allt, bottnar i två saker. Motivation och självdisciplin. Och dom två sakerna hör ju på sätt och vis ihop.

Så det är ingen hemlighet, Ronga, det är "bara" och vara någotsånär konsekvent.Glad

Ja, och så är jag noga med att alltid direkt efter ett träningspass, så ser jag till att få i mig minst 30 gram protein och 30 gram kolhydrater, likadant strax innan sänggåendet, då ser jag också till att få i mig 30 gram protein. 

Ja, det handlar såklart om mer än så, men det är lite av mina "regler".
    Tackar Cool