Inlägg från: ooOO MM OOoo |Visa alla inlägg
  • ooOO MM OOoo

Helkroppstråden

Anonym (ops) skrev 2013-09-13 23:02:53 följande:

ja det blir nog jag som får hämta upp dig har väl 7tim att köra ;)    Fan ;)
    Herregud! Sätt dig på flyget människa!
  • ooOO MM OOoo
    justnextdoor skrev 2013-09-13 23:09:14 följande:
    Jag är på väg Ops hade jäkligt långt att åka! Jag kan massera en stund, sen tror jag nog du får hjälpa ops! 7 timmar i bil är ingen lek...
    Ok. Väck mig när du kommer... Eller menar när du är framme :) lägger mig en stund, hoppas det är ok..
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (ops) skrev 2013-09-13 23:08:26 följande:
    letar redan efter en ledig flyg stol , men vet inte om dom släpper in mig på planet  , kan ju bli problem om jag råkar peta på någon med ståndet ;)  
    Tror inte det är någon fara så länge såendet inte är spetsigt. Vira in dig i nåt mjukt, ta halsduken eller nåt sånt. Vi ses sen! Jag får massage tills du kommer.. Eller nej, tills du är här menar jag.
  • ooOO MM OOoo
    justnextdoor skrev 2013-09-13 23:19:27 följande:
    Äh då får du vakna nu för jag kom precis!!! På E6an... men jag byter kallingar och laddar bössan...eller kanonen igen... jävlar!!! nu har jag tegelsten på gasen!!
    Bra du hann få med ombyte..

Om Oops får plats på flyget så plocka upo honom där.. Skulle vara kul om båda kom samtidigt...
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (ops) skrev 2013-09-13 23:23:12 följande:

Å där blev taket vitt :) tur man har flera skott i bössan

Ladda inte ur helt nu bara..
  • ooOO MM OOoo
    justnextdoor skrev 2013-09-13 23:25:28 följande:
    Nu är jag vid hotellet i Skåne, men jag kan vänta här, tills vi vet om han fick flygstol! Om du ligger sådär så blir det perfekt om vi kommer samtidigt!
    Det gick fort att komma... Välkomna när ni är redo!
  • ooOO MM OOoo
    justnextdoor skrev 2013-09-13 23:30:56 följande:

Öppnar du...... så jag kan komma in?
    Öppet. En trappa upp. Sovrummet direkt till vänster ...
  • ooOO MM OOoo
    justnextdoor skrev 2013-09-13 23:49:15 följande:
    Nähä du!! Då är jag i fel stad.... den gubben var inte helnöjd när jag stegade in i deras sovrum smile4.gif  

Nästa stad! och du är skyldig mig plåster på såren här smile1.gif     
    Meeeeh!! Vad fasen!! Jag beskrev ju vägen och allt... Jag som väntade och väntade...
  • ooOO MM OOoo
    fialotta85 skrev 2013-09-14 02:29:33 följande:

MM, JND och Ops, tack för nattens läsning! Hoppas ni fick ligga på ett eller annat sätt inatt smile2.gif

Ha haa.. Ja det bar lite kul :)
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (ops) skrev 2013-09-14 07:46:03 följande:

Framme äntligen bilens motor dog så jag sprang de sista milen men du värkar inte vara hemma ?? Eller har jag vid fel hus jag med ;)

*tittar ut genom fönstret*

Jag ser dig inte. Är det så att även du har hamnat i fel by?? Vad fasen! Jag som tänkte att eftersom "justnextdoor" inte kom så skulle du åtminstone komma... Och nu måste jag gå... För att sen kunna komma...
Svar på tråden Helkroppstråden