• Neol

Helkroppstråden

Abegayle70 skrev 2018-05-09 23:49:52 följande:

God kväll, alla.

Godmorgon Abegayle!! Stilig some alltid!
    Captain
  • Neol
    Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-05-13 07:55:46 följande:

God morgon!

Jäklar vad sexig du är fining!! Gott att du håller stilen. Hade varit en förträfflig morgon att vakna där och veta att man har en hel solig söndag framför sig att använda precis som man vill
    Captain
  • Neol
    Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-05-13 09:13:56 följande:

Fixar du en kopp choklad åt mig när du ändå är uppe :).

Tack!!

Självklart!! Och givetvis tillreds den på ren Valrhona choklad. Vad vill du ha till chokladen?
    Captain
  • Neol
    Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-05-13 09:13:56 följande:

Fixar du en kopp choklad åt mig när du ändå är uppe :).

Tack!!

Självklart!! Och givetvis tillreds den på ren Valrhona choklad. Vad vill du ha till chokladen?
    Captain
  • Neol
    Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-05-13 09:34:59 följande:

Något vitt och fluffigt på toppen är ju aldrig fel -;)

Allt som krävs för färskt ?fluff? på toppen ingår i serveringen baby, men du får sköta själva spritsandet själv så att inte garneringen hinner falla ihop innan förtäringen... Tror du har en bra hand med spritsen annars kan jag givetvis visa dig hur man gör..
    Captain
  • Neol
    Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-05-13 10:04:01 följande:

Visste inte att marshmallows fanns på flaska :)!?

Var det inte vispgrädde du ville ha? Du måste lägga tydligare beställningar, kan ju bli hur fel som helst annars!
    Captain
  • Neol
    Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-05-14 17:55:58 följande:

[/quote]

Mmmm tjusig bakdel det där !

[quote=78712550][quote-nick]Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-05-14 18:54:26 följande:[/quote-nick]Ska tänka på det!

Särskilt när det gäller take-away är det så himla tråkigt att komma hem med fel saker:(.

Verkligen, det vet man ju hur det kan bli. Därför jag aldrig kör take-away via bud. Hämtning är tillräckligt äventyrligt..,
    Captain
  • Neol
    Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-05-15 21:13:33 följande:

Jo jag vet att din gräns går där -;)

Ja, det kanske du visste när jag tänker efter ...

Fin godnatt bild! Sov så gott!
    Captain
  • Neol
    Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-05-16 18:53:31 följande:

Du är mer en ? brick- lunch- kille? än en tapas- snubbe, du gillar att veta att det som serveras bara är ditt -:)

Nej, absolut inte bricklunch eller buffé alldeles för brokigt och ogenomtänkt urval. Alacarte skall det vara och flerrätters är trevligt när tiden finns. Känns såklart bra om inte bordsgrannarna börjar kladda i min mat bara för att jag råkar ha lite mer förfinad smak och lyckas identifiera de riktiga godbitarna på menyn. Kanske tapas om man känner sitt sällskap riktigt väl. Men fattar din poäng, men bricklunch lät lite desperat, då är det bara hungern som styr .
    Captain
Svar på tråden Helkroppstråden