• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Nymulen
    Anonym (mepetite) skrev 2014-01-06 13:17:58 följande:
    =)

Klapp, klapp
  • Anonym (Ensam..)
    solochhav skrev 2014-01-06 13:45:34 följande:
    mmmmmmmmmmmmm med dina bilder så blir det bara inte varmt utan riktigt hett! du är så mycket sensuell och hett sexig så det bliren "hård" hetta här ....
    Hård hetta låter bra!
  • Anonym (Ensam..)
    stief84 skrev 2014-01-06 13:46:07 följande:

Hihi. Bara nämna tid och plats så kommer jag och lyfter dig och ger dig vad du vill! smile5.gif
    Oj! Du anar inte vad du gett dig in på
  • Nymulen

[quote=72146568][quote-nick]Flickan82 skrev 2014-01-06 13:00:26 följande:[/quote-nick][/quote]

Dina bilder, Dolly.... Hammarskaft.

• stief84
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-06 13:48:15 följande:
    Oj! Du anar inte vad du gett dig in på

Eller kanske är det du som inte anses vad som kan vänta? Mr mysterio levererar alltid det som utlovas. :-*
  • Anton Chigurh
    Movit skrev 2014-01-06 10:47:20 följande:

ANTON  Du är för jävla vass på att trolla till orden i rätt ordning så jag nästan slår igen datorn.....inte bara jävligt snygg och trevlig utan troligtvis intelligent.....Du har allt det där jag saknar.....Tror jag hatar dig.....Cool
    Hehe...tackar Movit, och vet du vad, faktum är att du omedelbart seglade upp till att bli en av mina absoluta favoriter här på FAMILJELIV, just för att du alltid är så jädra trevlig, och det menar jag verkligen, du är en riktigt schysst typ, Movit, och dessutom är du förbannat grann också, jag vet ju faktiskt hur du ser ut, så jag vet vad jag snackar om, och du är jävligt snygg. På riktigt.

Och jag gissar att du är smart så det räcker och blir över också, jag skulle tro att vi ligger inom samma segment vad det beträffar, dvs, vi har inte ett IQ på 194. Men det är fan så nära...cool.gif

Ha en fortsatt skön dag, Movit.

Och tack igen.shiny.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Inchthing
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-06 13:40:06 följande:
    Ett sådant ord räcker mer än väl
    Va bra :)
  • Movit
    Anton Chigurh skrev 2014-01-06 13:51:03 följande:
    Hehe...tackar Movit, och vet du vad, faktum är att du omedelbart seglade upp till att bli en av mina absoluta favoriter här på FAMILJELIV, just för att du alltid är så jädra trevlig, och det menar jag verkligen, du är en riktigt schysst typ, Movit, och dessutom är du förbannat grann också, jag vet ju faktiskt hur du ser ut, så jag vet vad jag snackar om, och du är jävligt snygg. På riktigt.

Och jag gissar att du är smart så det räcker och blir över också, jag skulle tro att vi ligger inom samma segment vad det beträffar, dvs, vi har inte ett IQ på 194. Men det är fan så nära...cool.gif

Ha en fortsatt skön dag, Movit.

Och tack igen.shiny.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Haha tack så mycket Anton!
  • Anonym (mepetite)

fina bilder alla lägger upp i tråden. Försöker hålla jämna steg, men känner att jag hamnar på efterkälken, hehe
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (mepetite) skrev 2014-01-06 14:02:36 följande:

fina bilder alla lägger upp i tråden. Försöker hålla jämna steg, men känner att jag hamnar på efterkälken, hehe
    Med dessa bilder hamnar du i toppen! Snyggt!!