• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-06 15:55:43 följande:
    Japp, det funkar! För mig funkar det asbra med tänd lampa smile5.gif
    Hehe, bra att veta!
  • Anonym (Blondie)
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-06 15:55:28 följande:
    Kommer på stört!
    Är det du som knackar redan?? Tungan ute
  • Anonym (på besök)
    Anonym (ReadHead) skrev 2014-01-06 15:54:27 följande:
    Ja, jag kan ju iallafall hålla med om att det läggs upp riktigt fina bilder hela tiden (a' 

Du behöver inte backa. Jag kommer!!
  • La Chica
    TjabooPeople skrev 2014-01-06 15:55:03 följande:
    Ja, det vet du. Jag är någon som tjejer vill ha, men inte vågar erkänna det. För att de envisas med att älskar badboys
    Jag gillar inte bad boys så speciellt. Visst är jag svag för tatuerade killar och killar som gillar hårdrock (som jag), uppfattas inte som bad boys kanske, men vissa kanske är det, vem vetOskyldig, men det finns inget bättre än snälla killar med god humorFlört
  • gavleman
    Anonym (ReadHead) skrev 2014-01-06 15:54:27 följande:
    Ja, jag kan ju iallafall hålla med om att det läggs upp riktigt fina bilder hela tiden (

Men nu blev man ju sugen på riktigt
  • Anonym (Blondie)
    TjabooPeople skrev 2014-01-06 15:55:03 följande:
    Ja, det vet du. Jag är någon som tjejer vill ha, men inte vågar erkänna det. För att de envisas med att älskar badboys
    Men du ÄR ju lite badboy ändå... Oskyldig
  • TjabooPeople
    La Chica skrev 2014-01-06 15:57:50 följande:
    Jag gillar inte bad boys så speciellt. Visst är jag svag för tatuerade killar och killar som gillar hårdrock (som jag), uppfattas inte som bad boys kanske, men vissa kanske är det, vem vetOskyldig, men det finns inget bättre än snälla killar med god humorFlört
    Jag kvalar in på allt utom tatueringen. Har inte skaffat mig den ännu.
  • Anonym (ReadHead)
    gavleman skrev 2014-01-06 15:58:06 följande:
    Men nu blev man ju sugen på riktigt
    ojdå ;)
  • Anonym (Blondie)
    Jag är en qvinna som gillar hårdrock, men har ingen tatuering ??
  • Anonym (på besök)
    Jag gillar inte bad boys så speciellt. Visst är jag svag för tatuerade killar och killar som gillar hårdrock (som jag), uppfattas inte som bad boys kanske, men vissa kanske är det, vem vet, men det finns inget bättre än snälla killar med god humor

Omärkt. Men resten