Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

Zack skrev 2013-11-02 10:50:07 följande:
    Kommer inte att få den bilden ur mitt huvud idag. Den bokstavligen talat fastnade på näthinnan, så tack så mycket för det :)
    Bör jag har dåligt samvete över det SkämsDrömmer?
    Liberatated skrev 2013-11-02 10:46:31 följande:
    Damn vad het du är;)
    OskyldigSkrattande!
  • GoodMangoo
    Zack skrev 2013-11-02 12:16:35 följande:
    Inte det minsta. Jag har den mer än gärna på näthinnan resten av livet om det skulle vara så :). Om jag får skicka dig en tidig önskelista till jul, så kan du skriva upp den bilden i min inkorg ;).....och två på den listan, en bild på dina ögon. Dem är jag sååååå nyfiken på att få se :)
    Tomte kommer tidigt i år Drömmer.
  • GoodMangoo
    Q Silver skrev 2013-11-02 15:17:09 följande:

Alldeles för vanlig bild Mangoo.... Skojar bara, jag vill vara sleven i din fruktsallad- fantastiskt vacker kropp!
    Jag vet...... trist som en liten grå mus ObestämdFlört!
  • GoodMangoo
    Anton Chigurh skrev 2013-11-02 15:50:20 följande:
    Mmm, Krokus....det där är ju inte ett jävla dugg sexigt.....Äpple
    Det var därför jag tog den...... det är ju trots allt helgdag idag Oskyldig.
  • GoodMangoo
    celineswaltz skrev 2013-11-02 16:06:27 följande:

Tack

Jag tror jag vet någon som kan uppskatta dessa bildet liiiite extra DrömmerFlört
    Du är jätteläcker Skål
  • GoodMangoo
    Anton Chigurh skrev 2013-11-02 16:18:08 följande:
    HER.....RE.....JÄV....LAR....det var då nåt in i helvete, Celine,Hjärta vad du är vacker, och sexig, och het....du är fan het som 1 000 solar, meteorologerna kan ta sig i arslet, orsaken till den globala uppvärmningen...den har vi här. Och det menar jag.

Du är...den vackraste kvinna jag sett, någonsin. Din midja, dina dina armar, din hud....du ÄR en Gudinna, Celine, jag kan inte i ord beskriva hur vacker du är. Dom räcker helt enkelt inte till.
    Och skall vi gå in på detaljer, så har du, förstås,Kyss dom mest perfekta bröst en kvinna kan ha, modell lite mindre å så med liite större bröstvårtor. Sexigt som helvete, och precis som det skall va. Och som inte det vore nog, så poserar du i camo-byxor, med endast bh, eller bar överkropp, och det, Celine, det klär dig som ingen annan. 

Det kan tyckas som att jag tar i här !!!  Det gör jag inte, jag är bara och skrapar lite på ytan, beskriva din oerhörda skönhet, Celine, det låter sig inte göras i ord. Så mina enkla ord får vara som en försmak på hur överväldigande sanningen egentligen borde beskrivas.

Puss.4u 
    Vad var det jag sa Skrattande!
  • GoodMangoo
    celineswaltz skrev 2013-11-02 16:31:14 följande:

Du måste vara synsk
    Nja... men har skaplig koll vad vår kära Anton går igång på Cool.
    Anton Chigurh skrev 2013-11-02 16:34:57 följande:
    Du är fan underbar, Krokus....Kyss

Det är du som är underbar..... älskar din inlevelse Skrattande
  • GoodMangoo
    Hotrod skrev 2013-11-03 10:15:46 följande:
    Jo det ser härligt ut Solig 
    Hos dig med Hotrod men du MÅSTE börja ansa dina växter.. de håller på att ta över stället SkrikandesFlört.
    Fenina skrev 2013-11-03 10:16:17 följande:
    Sexigt! God morgon fina du! Solig Hoppas du får en härlig söndag!

Detsamma önskar jag dig heting Glad!
    Zack skrev 2013-11-03 10:17:15 följande:
    Ja och nu blev den ännu bättre. Fast helt perfekt blir den först när man får vakna vid din sida :)
    Åhh gulle dig HjärtaKyss!

• GoodMangoo
    Zack skrev 2013-11-03 10:20:03 följande:
    Tror jag också får ta och röra mig ur sängen nu. God förmiddag!

Nej ligg kvar du.....det är precis så där jag vill ha digDrömmer.... till att börja med Flört!
Svar på tråden Helkroppstråden