• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • NoteturNomen
    Whoopa skrev 2013-01-12 14:38:51 följande:

Jo vi tycker Alla olika: Poängen var dock i denna tråden att har man inget positivt att säga så säger man inget alls!!! Du har säkert hört talas om "....att tiga är guld"!
  • Anonym

Jag tyckte det var så komiskt när en tjej var "för" professionell enligt några följeslagare i tråden. För här platsade ju bara amatörerna. Så man får inte vara för snygg alltså. Däremot får man klä upp (läs ner) sig hur man vill och framstå som lätt desperat efter positiva kommentarer.

Denna tråden visar inte upp normala kroppar som någon ville få det att framstå, denna tråden visar upp många desperata människor som gör vad som helst för respons för i verkligheten skulle de aldrig få den. 

• Twin Dad
    Anonym skrev 2013-01-12 15:17:31 följande:
    Jag tyckte det var så komiskt när en tjej var "för" professionell enligt några följeslagare i tråden. För här platsade ju bara amatörerna. Så man får inte vara för snygg alltså. Däremot får man klä upp (läs ner) sig hur man vill och framstå som lätt desperat efter positiva kommentarer.

Denna tråden visar inte upp normala kroppar som någon ville få det att framstå, denna tråden visar upp många desperata människor som gör vad som helst för respons för i verkligheten skulle de aldrig få den. 
    Men låt visa upp sig om dom vill. Vad är det för fel med att fiska lite komplimanger för att själv må bättre? Det är många som vill visa upp sig och många som vill titta så vari ligger problemet?

Har personligen blivit inspirerad av tråden och kommit igång med hårdträning. Bild kommer inom kort:)
  • Whoopa

Sverige måste vara landet där flest folk har ont i magen!!! I landet där vi "sköter oss själva o skiter i andra" stör vi oss ändå jävligt mycket på andra! Så länge ingen far illa eller lägger upp andras bilder - så förstår jag verkligen inte problemet!?!? So what om jag söker bekräftelse eller uppmärksamhet!? Du vet inget om mig - jag kanske är din chef eller din bästa vän!? Kanske din dotter eller din syster!? Kanske är din mamma!! Faktum är att jag är allt ovan! Så låt oss som vill visa oss o njuta av andra fina kroppar ha vår fina tråd förstörd!

• Tom Araya
    Whoopa skrev 2013-01-12 09:43:29 följande:

Whoopa skrev 2013-01-12 09:44:49 följande:

Ooh, angenäm baksida! Underkläderna var snygga med.Solig

• Whoopa
    Tom Araya skrev 2013-01-12 15:50:10 följande:
    Whoopa skrev 2013-01-12 09:44:49 följande:

Ooh, angenäm baksida! Underkläderna var snygga med.

Oj oj! ;)
  • Tom Araya
    studentbruttan29 skrev 2013-01-12 14:29:47 följande:
    Det vette 17 men blev så besviken när alla kvinnorna var 10:or och männen var 2:or. Men nu jämnade det ut sig.
    Vi tycker alla olika och det måste man stå för. 
    Från dig hittar jag inga bidrag alls....det måste bli minuspoäng va!? {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Helkroppstråden