• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • aehakan1

Ok ... Får bläddra bakåt då ha ha ... Ska bli intressant ;)

• Tom Araya
    Anton Chigurh skrev 2013-01-13 00:06:38 följande:
    Du har inte hängt med från början. Det märks, aehakan, det har postats en helvetes massa bilder på kropparna du efterfrågar. Väldigt vackra kroppar, dessutom...
    Japp, det kan jag skriva på med.
  • aehakan1

Nä okej , jag bara skrev utifrån vad jag sett, jag ska skrolla bakåt när ha har tid .. Är ju några sidor att kolla igenom..,ni har säkert rätt .. Ni verkar ha bra koll och jag litar på erat omdöme ;)

• Anton Chigurh
    Tom Araya skrev 2013-01-13 00:20:59 följande:
    Japp, det kan jag skriva på med.
    Jo....Skål
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Jovial73

Har hittat statistik från SCB som påvisar hur befolkningen i olika åldersgrupper fördelar sig utifrån begreppen underviktiga, normalviktiga, överviktiga och feta. Av de bilder som har postats i tråden är de allra flesta normalviktiga medan några har varit underviktiga eller överviktiga/feta. Därför är de som postat bild i tråden i stort sett representativt för befolkningen i övrigt.  Se gärna tabeller och diagram:
    http://www.scb.se/Pages/Article____340901.aspx
    http://www.scb.se/Statistik/LE/LE0101/1980I11/Andelar-BMI.xls

• Anonym (Spetsen)

Har kollat in i denna underbara tråd ett tag nu men inte vågat posta någon egen bild.
    Nu gör jag det ändå!
    Här är jag, ett barn och är faktiskt väldigt nöjd med min kropp!
    Sorry för dålig bild, blir så när helkroppsspegeln har gått sönder och man får stå på toaletten för att få en bild ;)

Godnatt på er!

• mycketsaft
    fembarnsfar1967 skrev 2013-01-12 22:23:02 följande:
    Står i ditt fotoalbum.Glad

Det var så enkelt alltså :) Tänkte att du kanske kände igen mej :P
    Fotografen skrev 2013-01-12 21:49:17 följande:
    Det ha ju Dante med som har en så snygg mammaGlad

Glöm inte Lova, hehe :p
    straight arrow skrev 2013-01-12 21:59:45 följande:
    Ah, fint. Gillar ditt lockiga hår.
    Tackar, tyvärr är det konstgjort, har rakt hår egentligen.
  • snd75

Grymm kropp

Anonym (Spetsen) skrev 2013-01-13 01:46:24 följande:
    Har kollat in i denna underbara tråd ett tag nu men inte vågat posta någon egen bild. Nu gör jag det ändå! Här är jag, ett barn och är faktiskt väldigt nöjd med min kropp! Sorry för dålig bild, blir så när helkroppsspegeln har gått sönder och man får stå på toaletten för att få en bild ;) Godnatt på er!

• snd75

Jösses vilken trevlig bild :)

mycketsaft skrev 2013-01-12 21:22:45 följande:
    Ok, här får ni Tyvärr hann jag inte städa innan..  

• snd75

Undrar om man vågar lägga upp en bild ja!

Svar på tråden Helkroppstråden