Inlägg från: Anonym (Dumspirospero) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dumspirospero)

Helkroppstråden

2big4you skrev 2014-09-07 23:02:48 följande:
    Min näsa är min styrka. jag kallas även för "the nose whisper" jag bekämpar brott om dagarna och på nätterna hjälper jag vackra kvinnor över gatan. nu måste jag lämna er min näsa säger mig att en kvinna står vid storvägen och är rädd för att gå över! sov gott smile5.gif
    Hahahahahahahahahaha....the nose whisper!! Lycka till med kvinnan 
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-09-07 23:09:01 följande:
    Tack för tipset. Jag är ju inte någon större svampentusiast, men smörstekta kantareller på en bit toast, en flaska Chardonnay och ditt sällskap låter som en kombination som kunde utveckla sig till något väldigt trevligt ;)
    Oj vad gott det lät, men ta du chardonnay flaskan så tar jag sprit flaskan istället...då kan det sluta lite hur som helst  
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-09-07 23:17:11 följande:
    Hela den här tråden känns som en svampskog i full blommning ikväll! Sjukt snygga är ni allihop. Enda tråkiga är att godingen Dumspirospero alltid plockar bort sina bilder så vansinnigt fort... smile5.gif  
    Japp...så kan det gå om man inte är tillräckligt snabb
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-09-07 23:38:08 följande:
    Snabb är jag definitivt, men inte så vältajmad kanske. Eller om det är du som har lite problem med tajmingen snarare.... smile5.gif  Tungan ute
    Tror inte det är fel på min tajming...den brukar vara rätt så bra  
  • Anonym (Dumspirospero)
    Celines Essence skrev 2014-09-08 16:10:43 följande:
    Håller med...Dumspirospero är en skönhet{#emotions_dlg.flower} 
    Tack så mycket värmer alltid lite extra att höra det av en annan kvinna Solig
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-09-08 17:31:56 följande:
    Ha ha, så säger vi det. Jag tar med hemkört och lingondricka så blandar vi vargtass istället för att pimpla vin. Lär det nog kunna bli till en rätt vild tillställning vill jag tro ;)
    Hahaha...japp,  blir nog en jävla tillställning men vi skippar lingondrickat och kör rent, går snabbast så hahahaha
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym skrev 2014-09-10 21:44:46 följande:
    Du är skyldig mig en ny haka :P 
    Är jag?! Du går ju in här på egen risk haha.. kan skicka ett plåster om det behövs  
  • Anonym (Dumspirospero)
    Nordic1974M skrev 2014-09-10 21:56:27 följande:
    Glitter och Dumspirospero, så snygga båda två, man blir riktigt bortskämd här med snygga rövar =)
    Newbe sept skrev 2014-09-10 22:00:54 följande:
    Två perfekta rumpor! Tack!!
    Tack  

Svar på tråden Helkroppstråden