Helkroppstråden
Tack ;) kan visa mer....men! Du vet ju reglerna här ;)
Ha ha det var ju också en liknelse!
Tack och bock! ;)[/quote]
Hur tänkte du nu få?[/quote]
Ha ha du ligger på rygg och jag ligger ovanpå på mage! Perfekt ju!
Tack ;) kan visa mer....men! Du vet ju reglerna här ;)
)
Två godisgrisar, vad trevligt ;) Jag äter sött som salt. Vi tar en godispåse ihop.
Älskar att träna men hatar att va svettig! ;p
Och jag älskar dina svettblanka bröst
Ska ja ta fram lite isbitar från frysen? ;)
Framkalla svettdroppar på en kvinnas bröst tillsammans med henne är bra fint! Duscha likaså.
Inga problem..... Har en liten hand pumpad ute dusch vid bastun på landstället.....bada i havet eller duscha kallt....ok lovar ha bastun tänd om du börjar frysa :)
Det är väl härligt att bli svettig ihop av träning eller kanske annan aktivitet och sen får man duscha ihop som grädde på moset
[quote=76790610][quote-nick]
Nästan bara? ;) Det blir ju jag med, kanske skulle svettas lite ihop då. Är det träningspass så fokuserar jag på träningen ock, inget annat (nja nästan va... ;) )
Jag brukar inte tänka på att jag svettas under träningen men att eftersvettas, inte kul alls!
Fast en härlig dusch eller bad efter ett träningspass är inte illa. Att se på din bild är ännu bättre!
Gillar din klädsel, het värre. Gillar båda bilderna då du utstrålar sensualitet på dem!
Jag kan lova dig, jag vet hur det är att svettas!
Du vet att jag tycker du är vacker, att du är sensuell har jag kanske inte skrivit men det är du definitivt.
Justme79: vart och när tränar du idag? Så man vet vart man ska infina sig
Så ska det låta! ;) Bra, då tränar vi ostört, oftast roligare så men mest för att jag vill ha dig för mig själv ju.
Yes! Övningar är kul, jag är hyfsat vig och uthållig ;) Bastu att varva ner i till och med, varsin öl och massage på det.
God morgon!
Blir inte så löddrigt. Kan behöva en kvinnas hjälpande händer här.
Varför så få bidrag från tjejer det senaste? :)
Nu blir det dusch!
God kväll på er,