• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (KMP)
    La Chica skrev 2014-01-11 13:56:25 följande:
    Wow...så läckert KMP!Skål
    Tack söta Chica {#emotions_dlg.flower}
  • andersflanders
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-11 14:22:56 följande:
    Gör inte det... {#emotions_dlg.flower}
    Ok.....slutat nu.....räkcrepsen tar vid...orka laga från scratch, liksom;)

• Anonym (Blondie)
    La Chica skrev 2014-01-11 14:25:33 följande:
    Ja ungefär, har snöat här hela natten, så nu finns det ingen grön gräsplätt någonstans.

Haha jag föredrar att åka sån där...stjärtlappFlört Blir mer fart med såna, särskilt om det är lite is i backen man åker ifrån. Däremot så har jag ingen pulka eller stjärtlapp, så får rulla nedför backen iställetRynkar på näsan
    Här där jag bor (typ i HIT) snöar det också... massor! Så jag måste bo nära dig Chica SkämsOskyldig
  • andersflanders
    NyttNamn skrev 2014-01-11 14:23:51 följande:
    Gör ju inget annat än äter och sover tycker jag.. :-S 

Repriser var det.. 

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......................

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......................

• Anonym (KMP)
    andersflanders skrev 2014-01-11 13:57:38 följande:
    Åååhhh......herregud......skulle väntat med besudlingen
    en halvtimme sådär....:P

Vacker !!

Undrar vad den halvtimmen skulle innehålla Drömmer
  • Anonym (KMP)
    Movit skrev 2014-01-11 13:58:23 följande:
    Men.....men.....men.....vore väl annu mer fantastiskt om du råkade sitta så där hemma hos mig. Du är så fantastiskt vacker och dina bilder så kreativa.
    Kyss... tack... jag skulle kunna prova sitta lite hur som helst...Flört
  • La Chica
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-11 14:26:38 följande:
    Här där jag bor (typ i HIT) snöar det också... massor! Så jag måste bo nära dig Chica SkämsOskyldig
    *Tittar ut genom fönstret och ser att det börjat snöa för fullt igen* 
    Ja du måste bo väldigt nära!Flört(Vågar man undra HUR näraSkäms) Du vet vad det innebär va?SkämsOskyldig
  • Anonym (KMP)
    Hotrod skrev 2014-01-11 14:00:54 följande:
    Tack vackra KMP...jo man måste ju njuta av sitt kaffeKaffe
     Mmmm ..det är sant Flört
  • Anonym (KMP)
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-11 14:04:53 följande:
    WOW, vad fint (jag önskar att jag kunde sitta så där även de dagarna jag inte har ryggskott.. Oskyldig)
    Tack snälla du Glad