Inlägg från: Anonym (pillllan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pillllan)

Helkroppstråden

Zack skrev 2016-02-13 14:25:04 följande:
    Ha ha, det var väldigt många funderingar som du går runt med. Om du har en sådan där "Mina vänner" bok så ska jag ge dig svaren på allt du vill veta och lite till, men jag kan redan nu avslöja att jag behärskar alla tvättmaskinens funktioner och jag har aldrig provat på att smörjas in i chokladsås, men någon gång ska väl kanske vara den första...i rätt sällskap ;)
    Funderingarna skenar alltid iväg ;) likaså fantasierna  
    vart ska jag skicka boken?? Drömmer 
  • Anonym (pillllan)
    Zack skrev 2016-02-17 19:25:04 följande:
    Den där byxorna är ju gjorda till den rumpan. Perfekt passform, men färgen skriker verkligen "händerna väck". Jag hade tvättat händerna i såpa och klorin först för att inte riskera avtryck ;)
    Går alltid att köpa nya ;) skulle inte hinna tänka på tvättade händer ;)
  • Anonym (pillllan)
    Mattias39 skrev 2016-02-17 17:13:26 följande:
    [quote=76347906][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2016-02-17 14:06:01 följande:[/quote-nick][/quote] Välformad sak det där...!!! smile5.gif
    Jovisst sörru! Fast den ser alltid större ut på bild ;)
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Quexet) skrev 2016-02-18 10:29:38 följande:
    Jag har gett mig fan på att det börjar bli dags o träna lite igen, så jag börjar med plankan-utmaningen. Önska mig lycka till! smile2.gif
    Är grymt imponerad av den där svanken!! Snygg kropp 
  • Anonym (pillllan)
    holahola skrev 2016-03-08 14:46:17 följande:
    hulahula  
    keep up the good work *busvisslar*
  • Anonym (pillllan)
    Neol skrev 2016-03-16 13:11:05 följande:
    Vafan Losten!!! SkrikandesObestämd
  • Anonym (pillllan)
    Neol skrev 2016-03-17 09:37:12 följande:
    Men hej Pillan!! Härligt att se dig här.... Du är alltid efterlängtad. Varför denna irritation?. Kyss
    Blev bara lite frustrerad över att du är sååååå snabb med att ta bort bilderna, idag är jag mindre frustrerad ;) 
  • Anonym (pillllan)
    Neol skrev 2016-03-17 09:51:14 följande:
    Mindre frustrerad idag haha.... Ja det är då inte jag som är den man skall tacka för det tyvärr smile5.gif . Kanske han den där Lyckans Ost. 

Det blev lite tokigt när jag rensade i galleriet. Inte meningen att allt skulle försvinna, men så blev det visst. Jag har i alla fall hittat en ny raderafunktion som var mycket effektiv... 
    Inge mer speciellt än några timmars sömn ;) Sen är jag ju inte så långsint...hahah
    Tycker dut kan sluta använda den där raderafunktionen faktiskt ;)
    Ha en bra dag Losten 
  • Anonym (pillllan)
    Meatballsurgery skrev 2016-03-31 19:14:54 följande:
    Det må vara lite rörigt hos dig, men du lyckas nästan alltid få dammsugaren med på bilden....
Svar på tråden Helkroppstråden