• Smastor

Helkroppstråden

Arbor skrev 2016-07-07 23:44:02 följande:

Man tackar Tack, snällt sagt Tack, dina bilder är alltid vackra och superheta   Nope, byxor på eller av, baken sitter fast där bak

Låt mig se! ;)
  • Smastor
    Arbor skrev 2016-07-07 23:55:11 följande:

Tveksamt om vi kommer att ha så roligt

Det förstår jag.. Jag hade kul en gång, det gör jag aldrig om!
  • Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-07-07 23:59:49 följande:

Hmmm.. Det ser onekligen ut som du står upp... vid en spegel... 

Nog för att jag gillar vad jag ser, men det är fult att ljuga!

Du, vi båda är fulla av repriser.. Kom och titta lite närmare så ska jag viska en sak med :)
  • Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-07-08 00:13:07 följande:

Ojojoj, mina senaste är inte repriser så länge du inte är med i några andra grupper utan att ge dig till känna?  (I den här tråden vill säga! )

Jag lutar mig fram men ser inget annat än någon som är rädd för min tandborste. 

Ja dom här grupperna är det alltid massa prat om ;)

Tror nog du får ladda din tandborste för jag är inte ett dugg rädd ;)
  • Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-07-08 00:21:53 följande:
    Så jag har en svag känsla av att du kanske finns där i någon av dom o spanar.  Det är lätt att vara kaxig bakom skärmen, jag har sett det förr, men du kommer gråta precis som alla andra!

Håller mig utanför dom där grupperna :p gråta av skratt när jag brottar ner dig och tar din tandborste äter upp den :D den lilla borsten... Såna äter jag till frukost!
  • Smastor
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-08 00:30:18 följande:

Grupper?

Fråga inte mig.. Lite som fight club ;) fast jag är inte med :p
  • Smastor
    Anonym (Anden) skrev 2016-07-08 00:38:41 följande:

Seg jag är då, dags för kudden kanske. Den filmen är bra men inte slåss väl dessa damer här inne ;)

Nej det är bara jag och kexet :D vi ska fäktas, men säg inget till henne om att jag tänker brottas och nypas med!
  • Smastor
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-08 00:49:21 följande:

Hörrni, jag känner att en lite semester är på sin plats. Men...snälla och så fina män som kanske kan, om jag vågar, snappa på frkSotare... och jag hoppas att de som inte borde håller sig borta :*

Jag tar semester och håller mig borta :D
  • Smastor
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-08 08:42:49 följande:

Where's the fun in that? ;) Nej, men det är så att anonyma kan faktiskt inte PM:a varandra. Och, det går ju att plocka bort kontakter. Ingen större grej.

Får du några napp då? ;)
  • Smastor
    Mrs Okänd skrev 2016-07-08 11:29:55 följande:

Det är väl bara att inboxa?? ;)

Va billig jag känner mig är du säger så :p
Svar på tråden Helkroppstråden