• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mattias39
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-14 12:05:26 följande:
    löpning 5-6 dagar i veckan, plankan och en massa situps, igår blev det 325 st Solig
    känns så bra!!

Gillar också löpning. Kör du långa, energikrävande pass eller korta, men intensiva? Eller varierat?
    Situps har jag börjat med, men har bara blivit 100/dag än. Ska öka allt eftersom. 325...det tar nog ngn månad innan jag når dit... Flört
  • Mattias39
    niceelinice skrev 2013-01-14 12:10:45 följande:
    Kan bidra med en lite mer påklädd bild denna måndag, ni får nöja er med det just nu ;) Här är jag i min nyårsoutfit =)
    Ja du....Fy F-N vad du är snygg!!! Hela du är helt magnifik!!! Ryggen, benen, armar...allt är i absolut toppskickt!!! Så otroligt läcker!!!
  • A82
    Kan bidra med en lite mer påklädd bild denna måndag, ni får nöja er med det just nu ;) Här är jag i min nyårsoutfit =)

WOW
  • Putt B

Riktigt fin !!
  • Anonym (lillajag)
    Mattias39 skrev 2013-01-14 12:16:39 följande:

Gillar också löpning. Kör du långa, energikrävande pass eller korta, men intensiva? Eller varierat?
    Situps har jag börjat med, men har bara blivit 100/dag än. Ska öka allt eftersom. 325...det tar nog ngn månad innan jag når dit... Flört
    ibland minst 1ggn v längre pass
    resten kortare typ 4-6 km. är dock mycket uppförsbackar härCool

gjorde 125 utan paus igårKyss
  • A82

Istället för att klä av mej har jag nu börjat klä på mej efter en mysmorgon/förmiddag, så det får bli en halvklädd bild 

• Mattias39
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-14 12:21:51 följande:
    ibland minst 1ggn v längre pass
    resten kortare typ 4-6 km. är dock mycket uppförsbackar härCool

gjorde 125 utan paus igårKyss
    Kul med ngn som gillar att träna på samma vis som jag gör, och som det bevisligen gått väldigt bra för!!
    Vill du bli min PT? Skrattande
  • Anonym (lillajag)
    Mattias39 skrev 2013-01-14 12:24:14 följande:
    Kul med ngn som gillar att träna på samma vis som jag gör, och som det bevisligen gått väldigt bra för!!
    Vill du bli min PT? Skrattande
    hahaha gärnaSkrattande
    kommer å jagar dig med piskan Tungan ute
  • giftfri
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-14 12:11:27 följande:
    jag mår bra av min träning Solig
    vill inte vara utan

Var försiktig, du kan hamna i en livslögn, så glöm inte lyssna på de i din närhet.
    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • Mattias39
    A82 skrev 2013-01-14 12:22:15 följande:
    Istället för att klä av mej har jag nu börjat klä på mej efter en mysmorgon/förmiddag, så det får bli en halvklädd bild 

Lika otroligt snygg som vanligt!!! Men nu blond?
    Iaf...du har en skitsnygg,het,fin kropp som man kan se hur mycket som helst av!!! Flört
Svar på tråden Helkroppstråden