• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Speak up
    La Chica skrev 2014-01-13 17:32:37 följande:
    När du är så underbart snäll som du är...så kan jag verkligen inte säga nejSkämsKyss *Kom hit*Kyss
    Thihi... äsch då! Solig *På väg, som ett skott* Skäms
  • gavleman
    Flickan82 skrev 2014-01-13 10:54:08 följande:
    åhh vilka läckra bröst
    dom vill jag smaka på nuuuuu
  • La Chica
    Speak up skrev 2014-01-13 17:36:10 följande:
    Thihi... äsch då! Solig *På väg, som ett skott* Skäms
    *Hoppas du är här snart* SkämsKyssFlört
  • Anonym (Varför? 2)

Varför denna tråd? Är det nått sätt att söka bekräftelse eller söker man kontakt genom att posta bilder på sin kropp? Visst ni har kanonfina kroppar, men varför visa upp dem för kommentarer här?

• Anonym (X 7)
    Anonym (Varför? 2) skrev 2014-01-13 17:50:38 följande:
    Varför denna tråd? Är det nått sätt att söka bekräftelse eller söker man kontakt genom att posta bilder på sin kropp? Visst ni har kanonfina kroppar, men varför visa upp dem för kommentarer här?
    Varför inte!?
  • Anonym (sovdags)
    Anonym (Varför? 2) skrev 2014-01-13 17:50:38 följande:

Varför? Kanske en släng av exhibitionism eller att men kanske gillar det i största allmänhet. Varför kollar folk på porr när dom kan ha sex på riktigt? Varför går folk på gym när man kan gå ut i skogen och lyfta stenar? Varför åker alla till Thailand när det är närmare till västkusten eller till Spanien för den delen? Varför är himlen blå?
  • Lahall

[quote=72223961][quote-nick]La Chica skrev 2014-01-13 17:26:08 följande:[/quote-nick][/quote]

Tack för den kyssen ;)

• Lahall
    La Chica skrev 2014-01-13 17:26:57 följande:
    Aww... då kan vi väl ha ett riktigt stort pusskalas då!

Får man vara med?
  • La Chica
    Lahall skrev 2014-01-13 17:56:02 följande:

Får man vara med?
    Eftersom du frågar så snällt...Flört
  • La Chica
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-13 17:28:16 följande:
    YES!! OskyldigFlört
    Movit skrev 2014-01-13 17:28:36 följande:

Vad härligt det kan bli...Oskyldig

Wiiee!SkämsOskyldig