• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Ensam..)

Sov gott läckra människor! Nu ska Ensam sova... Nöjd och belåten

• Movit
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-13 23:07:31 följande:

Trevligt att du haft lite sällskap ikväll Drömmer sov gott fina du
  • Timpan91
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-13 23:07:31 följande:
    Nöjd och belåten på egen hand då eller? Cool Det är ju alltid roligare med sällskap...
  • Anonym (Jag 3)

En liten motvikt till alla slimmade, snygga kroppar som radas upp här :) Jag mår dock rätt bra och otrivs inte allt för mycket med min gamla kropp :)

• Anonym (sovdags)
    Anonym (Jag 3) skrev 2014-01-13 23:25:24 följande:
    En liten motvikt till alla slimmade, snygga kroppar som radas upp här :) Jag mår dock rätt bra och otrivs inte allt för mycket med min gamla kropp :)

Det gör inte jag heller kan jag lova!
  • NyttNamn
    Anonym (Jag 3) skrev 2014-01-13 23:25:24 följande:
    Ingen bild?  (eller bara hos mig det inte syns) 
    Jag är sjukt långt ifrån "slimmad" också,  men mår ändå rätt bra och trivs med min gamla kropp

Visst är det skönt?!
    Pour some sugar on me...
  • Krisuboy75
    La Chica skrev 2014-01-13 23:40:48 följande:
    Godnatt! Glad

Dagens bästa närbild och en ännu varmare reaktion än sist
  • Movit
    La Chica skrev 2014-01-13 23:40:48 följande:
    Godnatt! Glad

Men gud.........helt fantastiska.....Kyss
  • Anonym (Jag 3)

Blir bara knas när jag ska försöka lägga in en bild! :( Tar en bild, klickar på "ladda upp en bild-knappen", ett hjul snurrar ett tag och sen ser allt ut som vanligt igen!? Ingen bild i inlägget blir resultatet :( Men det kanske är lika bra det ;)