• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Nea88
    La Chica skrev 2014-01-15 18:47:19 följande:
    Så fin du är!!Glad Vackra ögon!
    Tack fina du!
  • vonKatt
    mrme skrev 2014-01-15 18:53:41 följande:

Snyggt katten . En katt med stil å smak

Tackar! :))
  • Nea88
    vonKatt skrev 2014-01-15 18:49:56 följande:

Tack movit och chica!! :))

Nea, det är det svåra med att bli blond, att få rätt nyans. Tycker ändå du är på god väg! Det är en lång process som kräver tålamod! Fin är du iaf! smile5.gif

Jag gav faktiskt upp, dum som jag var så försökte jag det göra själv hemma med 3 avfärgningar, 3 blekningar och några blonderingar på mindre än 2 veckor.. Innan hade jag jätte fint och friskt hår som sen blev som hö :-/
  • Nea88

Så såg håret ut innan, fan va dum jag va!

• vonKatt
    Nea88 skrev 2014-01-15 18:57:27 följande:

Så såg håret ut innan, fan va dum jag va! php9arfs501022.jpg

Väldigt vackert hår!!

Jag gick från mörkt brunt till blond på två outhärdliga månader! Sjalar och mössor blev mina bästa vänner!

Nu, ett år senare är hårkvaliten återställd.
  • Nea88
    vonKatt skrev 2014-01-15 19:01:12 följande:
    Väldigt vackert hår!! smile1.gif

Jag gick från mörkt brunt till blond på två outhärdliga månader! Sjalar och mössor blev mina bästa vänner!

Nu, ett år senare är hårkvaliten återställd.
    Skönt att det är bättre nu skulle vilja testa att vara blond men jag får nog låta det vara nä nu ska vi inte kapa tråden, släng in en bröst bild hihi
  • vonKatt
    Nea88 skrev 2014-01-15 19:04:11 följande:
    Skönt att det är bättre nu smile1.gif skulle vilja testa att vara blond men jag får nog låta det vara smile6.gif nä nu ska vi inte kapa tråden, släng in en bröst bild smile5.gif hihi
    Jag?! Haha... Nix, här blir det påklädd kisse ikväll

Men varsågod för all del, jag tittar gärna på dina, hihi!
  • Nea88
    vonKatt skrev 2014-01-15 19:06:19 följande:
    Jag?! Haha... Nix, här blir det påklädd kisse ikväll smile5.gif

Men varsågod för all del, jag tittar gärna på dina, hihi!
    Nä du kan väl slänga upp en liten för min skull

Jag postar nakna bilder men under ett annat namn
  • Leostar
    Anonym (Allie) skrev 2014-01-15 16:44:52 följande:
    Alltså vad snygga ni är allihop! :) En repris...

Wow!!! :)
  • vonKatt
    Nea88 skrev 2014-01-15 19:08:18 följande:
    Nä du kan väl slänga upp en liten för min skull smile5.gif

Jag postar nakna bilder men under ett annat namn smile5.gif
    Åh, jag hänger inte med här längre... Typiskt! Hoppas jag varit snäll mot dig då också :) du verkar vara en bra tjej.

Och bara därför sköna nea ska jag leta upp ett litet bröst (ja, stora har jag inga så det är ingen ide att leta efter )