Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-11-21 11:32:33 följande:
    Måste vara minst tre dagar sen jag postade bilden nedan, repriser är godkända här, och Damerna gillar ju armar....så : 

Nog fan har herrn armar...säkert hårda som Hardox flera tusen med! Gubben har fysik och när jag blir stor ska jag bli som Anton!
    Fenina skrev 2013-11-21 10:40:58 följande:
    Bjuder på gårdagens kafferast...  

Snyggt!
    GoodMangoo skrev 2013-11-21 14:46:45 följande:
    Knytblus var längesen det hängde i garderoben men ..........

Helvete vad sexigt...hade dock inte varit knuten allt för länge i mitt sällskap!
    GoodMangoo skrev 2013-11-21 15:33:26 följande:
    PPP- varför är jag inte förvånad !!??Låter som du skulle behöva byta........ kontor !....... Mmmmmangoo !!

Hmmm...fundera på du! Förvånad var det ja...vänta du!
    Anonym (Allie) skrev 2013-11-21 15:58:55 följande:
    Oh herre. Har ju missat några sidor sen sist.

Återkommer med kommentarer om ca....ett halvår

Spända axlar...hmm...vänta lite...knåd knåd! Du glömde bilden i din post!
    Anonym (Allie) skrev 2013-11-21 16:05:11 följande:
    Tack :)

PPP : Det gjorde jag väl minsann inte alls!? Eller...har jag nu missat något? Eller var den bilden inte till belåtenhet ?

Ursäkta ser ingen bild! Jag vill ju se fröken Allie varje dag, helst utan kläder!:-P Så vad väntar du på?
    Anonym (Allie) skrev 2013-11-21 16:18:50 följande:
    Haha jasså. Varje dag säger du? var väl lite krävande tycker jag ..

Haha antingen är jag krävande eller du en snåljåp! Vad krävs för att du skulle gå mig tillmötes idag då...underbara fröken Allie?
    Anonym (Allie) skrev 2013-11-21 16:31:46 följande:
    Kan vara så att jag är snåljåp också iofs PPP! Men...behöver ju först och främst veta vad som önskas för att sedan besluta om jag behöver knådas lite eller ej ....

Hmmm...jag älskar ju dina bröst, helt klart underbara, det går inte att se sig trött på dem. Fick jag bestämma så skulle det bli bilder från topp till tå i profil och rakt framifrån...men nu har väl jag inget att säga till om...så överaska!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-21 18:54:58 följande:
    Se om detta funkar nu då jag fick lite smisk på fingrarna av FL sist jag la ut bild

Hej fröken Ensam! Nu blev det där stackars hjärtat att slå dubbelslag igen...du är verkligen underbar att se på...gillar din kropp och knopp!
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-21 20:06:16 följande:
    Stackars hjärtat. Men du.. Skulle du svimma av så är jag först där med "mun-mot-mun-metoden"

Kan nog bli ett fasligt svimmande på mig om jag sätter den sidan till! Kan dock inte lova att det stannar vid mumsiga mmm metoden, det kan sluta som en lycklig virvelvind där alla kläder är som bortblåsta och någon blir tagen med storm!
Svar på tråden Helkroppstråden