• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (i vintermörkret)
    pillan3 skrev 2014-01-19 11:30:34 följande:
    Tack {#emotions_dlg.flower}
    Go bitarna sparar jag till go fikat finns många, MÅNGA bilder, men inte riktigt passande in här Drömmer haha
    Man kanske skulle slänga ihop en snabb kaka och komma över..... Bjuder du på kaffe?
  • pillan3
    Anonym (i vintermörkret) skrev 2014-01-19 12:44:05 följande:
    Man kanske skulle slänga ihop en snabb kaka och komma över..... Bjuder du på kaffe?
    Inte hemma! Men varm choklad till pulkabacken skulle inte vara helt fel  
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • La Chica
    Anonym skrev 2014-01-19 09:12:40 följande:
    Den här hamnade lite fel va? Annars ganska smaklöst att lägga ut bild på sin 10-åring i en naken-tråd.
    Oohhh det sved. Seriöst, var det där det bästa du kunde komma på eller? Tror du att jag skulle ta illa upp av en sån värdelös kommentar?

För det första tar jag dig inte seriöst, för du är så feg som är Anonym. Tror du att du är så märkvärdig bakom din mobil eller dator så måste du verkligen surra uppe bland molnen. 

För det andra så tar jag inte din kommentar som kritik heller. Jag vet att jag ser ung ut, men jag störs inte av det. För jag kommer att åldras bra, vilket du kanske är riktigt avundsjuk över. Nu vet inte jag hur gammal du är Anonym, men allt verkar peka på att du måste hitta fel på någon, vad det än är för något. Är DET ett moget, vuxet beteende tycker du? Kan ju vara du som är 10-åringen här....

För det tredje så skulle jag vara en mycket bättre förälder än du någonsin är/kommer vara. Jag skulle inte lära mitt barn att vara elak mot andra människor. 
  • Anonym (Blondie)
    La Chica skrev 2014-01-19 13:16:26 följande:
    Oohhh det sved. Seriöst, var det där det bästa du kunde komma på eller? Tror du att jag skulle ta illa upp av en sån värdelös kommentar?

För det första tar jag dig inte seriöst, för du är så feg som är Anonym. Tror du att du är så märkvärdig bakom din mobil eller dator så måste du verkligen surra uppe bland molnen. 

För det andra så tar jag inte din kommentar som kritik heller. Jag vet att jag ser ung ut, men jag störs inte av det. För jag kommer att åldras bra, vilket du kanske är riktigt avundsjuk över. Nu vet inte jag hur gammal du är Anonym, men allt verkar peka på att du måste hitta fel på någon, vad det än är för något. Är DET ett moget, vuxet beteende tycker du? Kan ju vara du som är 10-åringen här....

För det tredje så skulle jag vara en mycket bättre förälder än du någonsin är/kommer vara. Jag skulle inte lära mitt barn att vara elak mot andra människor. 
    Bra där Chica, bara borsta av sig ... du är inte bara söt utan väldigt klok också och vad ett anonymt pucko tycker/skriver biter inte... Man blir ju mest bara mörkrädd på alla elakheter Kräks

Kram på dig Hjärta
  • pillan3
    La Chica skrev 2014-01-19 13:16:26 följande:

Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • La Chica
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-19 13:19:04 följande:
    Bra där Chica, bara borsta av sig ... du är inte bara söt utan väldigt klok också och vad ett anonymt pucko tycker/skriver biter inte... Man blir ju mest bara mörkrädd på alla elakheter Kräks

Kram på dig Hjärta
    Tack!Hjärta Kram på dig med{#emotions_dlg.flower}

Blir bara så irriterad av att det finns såna idioter som ska trycka ner flertalet människor här. 
    Att de ens kan kalla sig för vuxna människor är bara tragiskt.

Är det då så konstigt att mobbingen aldrig tycks försvinna? 
  • Anton Chigurh
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-19 13:19:04 följande:

Kram på dig Hjärta
    Håller med dig, Blondie, jag undrar seriöst vad som driver kräkmedlen här i tråden till att vara genuint elaka mot för dom totalt okända människor, dom kan omöjligt vara friska, nåt jävla fel i kålroten lider dom definitivt av, att vara elak bara för att...då är du fanimej pantad på riktigt

...och Chica Hjärta..du är nåt in i helsike grann, du är riktigt jävla vacker, att du ser ung ut kommer du tacka din lyckliga stjärna för längre fram i livet, det är nåt som många kvinnor skulle gå över lik för att få. Ett ungt utseende. Att sen ett kräkmedel försöker använda det mot dig, det visar bara på en enda sak, att vederbörande ÄR just ett kräkmedel. Och kräkmedel.....dom har lägre status än en fästing, och ohyra av det slaget mosar jag omedelbart när jag ser en. 

Ha en för jävla skön söndag, Blondie och Chica...Solig
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • sören lindkvist
    pillan3 skrev 2014-01-19 12:39:52 följande:
    Haha...så kan man ju också tolka det
    Skön du ärFlörtHjärta
  • Anonym (i vintermörkret)
    pillan3 skrev 2014-01-19 13:16:15 följande:
    Inte hemma! Men varm choklad till pulkabacken skulle inte vara helt fel  
    Kanske lätt spetsat så vi inte fryser?
  • La Chica
    Anton Chigurh skrev 2014-01-19 13:32:27 följande:
    Håller med dig, Blondie, jag undrar seriöst vad som driver kräkmedlen här i tråden till att vara genuint elaka mot för dom totalt okända människor, dom kan omöjligt vara friska, nåt jävla fel i kålroten lider dom definitivt av, att vara elak bara för att...då är du fanimej pantad på riktigt. 

...och Chica Hjärta..du är nåt in i helsike grann, du är riktigt jävla vacker, att du ser ung ut kommer du tacka din lyckliga stjärna för längre fram i livet, det är nåt som många kvinnor skulle gå över lik för att få. Ett ungt utseende. Att sen ett kräkmedel försöker använda det mot dig, det visar bara på en enda sak, att vederbörande ÄR just ett kräkmedel. Och kräkmedel.....dom har lägre status än en fästing, och ohyra av det slaget mosar jag omedelbart när jag ser en. 

Ha en för jävla skön söndag, Blondie och Chica...Solig
    Blir alltid på så glatt, leende humör när jag läser dina fina OCH roliga ord, Anton. Tack så mycket!!!Hjärta
    Hoppas på att din söndag blir lika skönSolig{#emotions_dlg.flower}