• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Max
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-14 14:34:29 följande:

Såhär roligt har jag det på jobbet idag Flört.
    Så otroligt sexigHjärta
  • nyttmedelande
    Max skrev 2013-01-14 19:34:47 följande:

Denna veckas måndagsbidragSkrattande

Skulle tro att en del tjejer här inne gillar uttrycket "Måndag hela veckan" Glad
  • Anonym (Litenochsöt)
    telgebo skrev 2013-01-12 00:56:03 följande:

Snygg kropp har du, men har du inte väldigt ont i ryggen med denna svank eller svankar du extra på kortet?

Skitsnygga trosor, var har du köpt dom?
    Tack för komplimangen! Nej jag svankar inte särskilt mycket faktiskt, det är naturligt ^^

Trosorna är inköpta på H&M skulle jag tro :)
  • niceelinice

Ohhh, sexigt Kyss
  • Max
    niceelinice skrev 2013-01-14 12:10:45 följande:
    Kan bidra med en lite mer påklädd bild denna måndag, ni får nöja er med det just nu ;) Här är jag i min nyårsoutfit =)

Mycket fin, snygg klänning och kropp, SO HOT!
  • A82

Tror "nyttmeddelande" har rätt. det får gärna vara måndag hela veckan 
    läcker kropp må jag säga!!! 
  • niceelinice
    Max skrev 2013-01-14 19:46:43 följande:
    Mycket fin, snygg klänning och kropp, SO HOT!

Tack så mkt =) Finns lite mer avklädda bilder på mig oxå i tråden, men det kan vara kul att skicka in nån påklädd bild oxå ;) Börjar väl vara dags för ngt mer avklätt igen kanske Flört
  • niceelinice
    Scarlet 0007 skrev 2013-01-14 19:33:43 följande:
    Bra tips. Killade på Nelly och där finns det många fina klänningar från det märket.
    Ja, jag har många klänningar därifrån...kan aldrig bara köpa en Flört
  • Max
    Whoopa skrev 2013-01-12 09:44:49 följande:

Du är otroligt sexig Whoopa och du har alltid så snygga underkläder, i like it a lotFlört
  • A82

tyvärr blev den inte så bra som jag tänkte men det struntar vi i.....eller hur Glad

Svar på tråden Helkroppstråden