• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (smiley)
    Mattias39 skrev 2014-01-22 11:57:32 följande:

Ja, lovar att du får önska vad du vill...men beroende på vad det är så vette tusan om jag vågar lägga upp det här i tråden...*S*
    Men hoppas ju verkligen att du bidrar innan påsk...påsken är ju sååå sent i år

åååh, det här ska bli så roligt! Skrattande  
      jag ska vara snäll mot dig, jag vill att du överraskar mig, med något som du aldrig  kunde tänka dig att göra, dvs postar något som du har funderat på i fantasin att posta , men aldrig vågat/kunnat  att göra.

kan ju inte be om något oanständigt ,tyvärr.. Skäms 
  • Anonym (smiley)
    straight arrow skrev 2014-01-22 12:18:54 följande:
    Det verkar allmänt vara bra musiksmak i den här tråden!

ja ,det håller jag med om. Skrattande
  • Mattias39
    Anonym (smiley) skrev 2014-01-22 13:56:41 följande:

åååh, det här ska bli så roligt! Skrattande  
      jag ska vara snäll mot dig, jag vill att du överraskar mig, med något som du aldrig  kunde tänka dig att göra, dvs postar något som du har funderat på i fantasin att posta , men aldrig vågat/kunnat  att göra.

kan ju inte be om något oanständigt ,tyvärr.. Skäms 

Men...det där går ju inte...! Att välja själv är omöjligt...det klarar jag inte... ObestämdFlört
    Oanständigt? Du får be om vad du vill...
  • stief84
    Anonym (mollymus) skrev 2014-01-22 13:16:59 följande:
    iGoddag!

Det där var vansinnigt fint Molly. Utsökta bröst på en garanterat utsökt kvinna.
  • pillan3
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2014-01-22 11:36:57 följande:
    Ställ dig den frågan själv...var ju du som skrev fel!!!! Så vad var det du ville?????

Jag ville det och det och sen vill jag det och lite det! Precis det jag vill
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • Mattias39

Goddag!

Fins bilder på snygg,fin tjej...!!
    Gillar verkligen din u-ringning...Drömmer
  • Nymulen
    iGoddag!

God dag till er, båda två
  • Anonym (killen)
    i Goddag!

Helt fantastiskt fina! Dig skulle iaf jag vilja se mer av :) mums!
  • mepetite
    Anonym (Drakpaddan) skrev 2014-01-22 08:44:46 följande:
    Godmorgon, titut Drömmer

Tyckte det var en tidig bild på tom hardy. Detta var alltså en komplimang
  • straight arrow

Det ÄR Tom Hardy på bilden...

mepetite skrev 2014-01-22 16:55:21 följande:
    Tyckte det var en tidig bild på tom hardy. Detta var alltså en komplimang

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.