• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Movit

Fialotta, NN, Pillan & Flickan.....Vilka bilder ni bjuder oss på, ni är helt fantastiska allihopa.

Fialotta.....Har nog konstaterat att du HAR norra halvklotets sensuellaste mun, men det visste du redan att jag tycker.

Border.......jag läggare det namnet på minnet. Sällan dyker det upp någon som förutom att hon/han verkar vara väldigt trevlig.....men HELVETE (uräkta mitt burdusa ordval) men så vacker du är.

Tack att det äntligen är fredag och lite ledigt så ni kan lägga upp lite bilder....kansek herr Movit kanske kan göra er sällskap med ett stycke bild snart också.

Hjärta{#emotions_dlg.flower} På er!!

• stief84

[quote=72326989][quote-nick]Border skrev 2014-01-24 15:20:38 följande:[/quote-nick][/quote]

Wow riktigt ståtlig entré du gör, grymt bra tagen bild och sicket objekt sen då.

• Anonym (Ensam..)
    LostInTranslation skrev 2014-01-24 17:03:34 följande:

Bjuder idag...

Mycket vackert!
  • Flickan82
    LostInTranslation skrev 2014-01-24 17:03:34 följande:

Bjuder idag...

Snygga du..
  • LostInTranslation
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-24 17:08:00 följande:
    Mycket vackert!
    Tack snygging! Roligt att se att du lever. Du är en toppentjej Kyss....
  • Movit
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-24 17:08:00 följande:
    Mycket vackert!

Men......smyger du runt lite här ändå vackraste du?.....Håller med att han ser för jävla bra ut den där N....nästan så man blir lite förbannad av avundsjuka....DrömmerFlört
  • LostInTranslation
    Flickan82 skrev 2014-01-24 17:10:19 följande:
    Snygga du..
    Mmmm puss på dig Dockan!! Kyss