Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Helkroppstråden

pinkdolly skrev 2013-07-30 14:34:14 följande:
    Du får hämta en helt ny :) Familjeliv ny heter den
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • FjärilVingad73
    lollat skrev 2013-07-30 14:36:26 följande:
    Det gör ingenting för mej om ni har en grupp och håller tyst om den, men att komma in här och ragga medlemmar för att upprätthålla ett personligt harem äcklar mej. Det roligaste med gruppen är att ni kan sätta in små anonyma insatsstyrkor för att debattera med personen som inte är enig, inte alls lågstadievarning. Solig Har blivit kallad lögnare och trollare efter min kritik mot gruppen, kanske är jag en smula paranoid, men jag tror mej se ett mönster. Jag såg ju i gruppen hur ni debatterade anonymt och senare skrattade åt det i dom slutna grupperna.

(Nu säger jag ni, men jag vill helst inte inkludera dej FV, så ta inte åt dej om du inte känner igen dej.)

Skillnaden är till största del att den här tråden hanteras av Famijelivs moderatorer, inte av en enstak person som favoriserar enstaka medlemmar. 

I den här tråden får alla posta, när dom vill och alla går under samma regler. Och man behöver inte prestera på något visst sätt för nått överhuvud, som bara är sugen på att ha ett litet harem där han kan försöka filtrera bort andra kukar. 
    Har ingen aning om vad du pratar om för insatsstyrkor och dylikt. Låter lite paranoidigt (hur säger man det?)

Och Tom har inget harem och favoriserar ingen. Just sayin´....
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • FjärilVingad73

Håller med Dollyn; det är isf precis lika löjligt att propagera för gruppen...

• FjärilVingad73

Ahh, nya appen verkar mycket bättre!

• FjärilVingad73

Lollat: Sure, friends!

Vi får vara överens om att vi tycker olika helt enkelt!

• FjärilVingad73

Och Pilen ser bra ut som vanligt!

• FjärilVingad73
    pinkdolly skrev 2013-07-30 16:46:17 följande:
    Det är väl inte så konstigt, egentligen.. Vi har ju "lärt känna" varandra och då blir det så. Av ren instinkt så försvarar jag och backar upp människor jag tycker bra om, om jag håller med i det som säger såklart.
    Samma här!

Lite "rör inte min kompis", typ!

Trackar nån ner nån av de jag känner här så tänder jag på alla cylindrar!
  • FjärilVingad73
    Ungakillen95 skrev 2013-07-30 16:53:50 följande:
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-30 16:50:28 följande:Samma här!

Lite "rör inte min kompis", typ!

Trackar nån ner nån av de jag känner här så tänder jag på alla cylindrar!
    Jo men det jag menar är att 2-3 personer håller på med påhopp mot en person bara för dessa har lärt känna varandra på nätet. Det är löjligt.
    Fast vem/vilka är det som kör med påhopp egentligen?

I mina ögon är det såna som tar varje tillfälle i akt att skriva nedsättande kommentarer om dem som postar bilder här...
  • FjärilVingad73
    Clownensglädje skrev 2013-07-30 22:19:16 följande:

Va fan PinkDolly....skärp.dig...Ditt bekräftelsbehov är sjukligt...

Men sluta häng i tråden då! Uppenbarligen är det ju skitjobbigt för dig!
Svar på tråden Helkroppstråden