Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-06-19 21:38:13 följande:

Sorry! Han är min lilla gullefjun, han släpper jag inte i första taget!!

Titta men inte röra liksom  

Anonym ( ) skrev 2014-06-19 21:42:28 följande:

Jag kommenterade bara hans utseende! Du kan få behålla honom, han är ändå alltid upptagen med sina korsord Snacka om attachment issues

Haha...va gulliga ni är båda! <3

Denna helgen är jag helt korsordsfri...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-06-19 21:54:32 följande:

Åååååh...jag vet dom där jädra korsorden! Det är ju så jobbigt, när jag liksom lider av "attachment issues" och så ska han ju fråga precis hela tiden om jag vet orden! Jag brukar elda upp hans tidningar, bara för att jag lider av "attachment issues"  

Haha...är det där dom tar vägen?

Då ska jag elda upp dina porrtidningar! :-P
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-06-19 22:06:22 följande:

Jo visst sörru!!

Dom har jag redan gömt, så nu kan du inte smygruska längre! Eller jag lämna kvar din favvo p-tidning från 79 under din kudde! 

Hahahah...

Haha...

Schysst att lämna kvar dom nyaste iaf... Dom där från 35-48 var så lurviga på bilderna...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym ( ) skrev 2014-06-19 23:22:22 följande:

Nämen, han som är så blyg smile2.gif Han är för känslig för mig, nu verkar han ha hamnat rätt smile5.gif
    Haha...  
    Vem har du blandat ihop mig med?  
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym ( ) skrev 2014-06-20 11:38:52 följande:

Det har jag inte, gullefjun

Joda!

Från det ena till det andra så kan du gått skicka mig en vacker bild i inboxen! <3 Ja på dig menar jag naturligtvis....
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym ( ) skrev 2014-06-20 12:08:07 följande:

Nej det har jag inte, gullefjun Nejdu söta du, jag är anonym numera av en anledning. Men en gång i tiden var jag det inte, och inte här heller

Trodde inte du var en f e g i s!

Men jag hade nog fel...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Jossan) skrev 2014-06-20 16:49:04 följande:

Ha ha....instämmer med ( )...kalla inte andra för fegis när du aldrig vågar lägga upp en bild på dig själv....kom igen nu....visa oss något...det är ju midsommar och allt :)

Du kan ju inboxa så får du en bra!

Sen vart har du dina bilder?
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym ( ) skrev 2014-06-20 16:07:49 följande:

Kastar du sten i glashuset igen, gullefjun? Jag kan ge några exempel på det nämligen om du verkligen vill

Haha jojo!

Nu är du lite stygg bara...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Jossan) skrev 2014-06-20 17:46:44 följande:

Jag lägger inte ut bilder och kommenterar inte heller på några....men du är ju en fast institution i den här tråden och vill gärna att alla andra ska lägga ut, så då borde du ju också bjuda till ibland..give and take....men du är väl för F E G ;)

Värsta nyfiken i en strut du verkar vara... gulligt!

Så jag ger inget tycker du? Kanske ska sluta lägga kommentarer då? :-P

Men då dör väl jag av tristess att inte kunna få vara i rampljuset för en sekund...

Haha... Japp jag är sååååå feg! Lika feg som dig kanske?
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Jossan) skrev 2014-06-20 18:07:30 följande:

Kommentarer i all ära, men det här är ju trots allt en bildtråd så ett litet hörn av din kropp kan du väl bjuda på.*please*...jag är säker på att det skulle glädja riktigt många kvinnor i den här tråden.

I annat fall så måste jag nog vidhålla att du är en riktigt fegis ;)

Så mao om jag mot förmodan skulle ge dig något...vad får jag tillbaka av dig? Föresten fick en varm och hård och lång kram tidigare...gav mersmak måste jag säga, ja den var säkert 2 minuter lång... Underbart var det...

Ja åter till ämnet... Vad säger du?
Svar på tråden Helkroppstråden