• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mattias39
    niceelinice skrev 2013-01-15 12:36:31 följande:
    Ingen fara, jag förstår vad du menar. Jag tränar allt möjligt som har med rumpan att göra, allt för att få min drömrumpa ;) Ang. bilden, är det lite mer såhär du menar? Eller blir det för mycket svank?

AAAAAARGH.....det  är INTE för mycket svank....!!! Jävlar, vilken sexig rumpa du har!!! Vill känna på den också, faktiskt... Tungan ute
  • Anton Chigurh
    Ingen fara, jag förstår vad du menar. Jag tränar allt möjligt som har med rumpan att göra, allt för att få min drömrumpa ;) Ang. bilden, är det lite mer såhär du menar?

Eller blir det för mycket svank?

Du får fan sluta posta sånna här bilder, Linice. Åtminstone när jag sitter på jobbet.....

Jag tror inte ytterligare kommentarer behövs !!!

Eller jo. Du har redan drömrumpan. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (tvåbarnsmor)
    Fotografen skrev 2013-01-15 12:40:17 följande:
    haha, verkligen inte.
    Ibland kan det gå lång tid innan jag kommer på nya bildideer, och glömmer OFTA att ta med kameran när jag går ut.
    Låter iofs ganska sunt. Och i vilken fall helt grymma bilder. Motivet är inte helt galet det heller. Flört
  • niceelinice
    Mattias39 skrev 2013-01-15 12:41:51 följande:

AAAAAARGH.....det  är INTE för mycket svank....!!! Jävlar, vilken sexig rumpa du har!!! Vill känna på den också, faktiskt... Tungan ute

Hehe, tack så mycket =) Men som sagt så är det nog bilden som gör det mesta ;) Efter gårdagens rumppass så är den just nu ännu hårdare och fastare än i vanliga fall Flört
    Anton Chigurh skrev 2013-01-15 12:42:39 följande:
    Du får fan sluta posta sånna här bilder, Linice. Åtminstone när jag sitter på jobbet.....

Jag tror inte ytterligare kommentarer behövs !!!

Eller jo. Du har redan drömrumpan. 

Är det inte roligt att sitta på jobbet och studera sådana här bilder? Nå tror jag du njuter, Anton Kyss

• Anonym
    Ingen fara, jag förstår vad du menar. Jag tränar allt möjligt som har med rumpan att göra, allt för att få min drömrumpa ;) Ang. bilden, är det lite mer såhär du menar? Eller blir det för mycket svank?
    Precis den posen :)
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-15 12:57:29 följande:

Jäklar vad snål med komplimanger jag var när du lägger upp en tok fin bild.

Vilken rumpa och kropp du har, du är tok läcker! önskar att jag fick se mer (och faktiskt att jag fick känna också)

• niceelinice
    Anonym skrev 2013-01-15 12:57:29 följande:
    Anonym skrev 2013-01-15 13:00:11 följande:

Jäklar vad snål med komplimanger jag var när du lägger upp en tok fin bild.

Vilken rumpa och kropp du har, du är tok läcker! önskar att jag fick se mer (och faktiskt att jag fick känna också)

Tack, men som sagt så är det nog bilden som gör det mesta =) Så bra, då vet jag hur jag ska fota rumpan i fortsättningen ;)

• nyttmedelande
    niceelinice skrev 2013-01-15 13:13:47 följande:
    Tack, men som sagt så är det nog bilden som gör det mesta =) Så bra, då vet jag hur jag ska fota rumpan i fortsättningen ;)

Du har en fantastisk kropp nice Glad  Är du så brun som det ser ut på bilderna? Härlig färg i alla fall

Du ska fotografera rumpan mer från sidan tycker jag 
  • Anonym (wow)
    I Eller blir det för mycket svank?
    Kan aldrig bli för mycket svank ;)
    sådär ska du stå naken i duschen. han kommer upp bakom dig.. 
Svar på tråden Helkroppstråden