• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • mannen6801
    pillan3 skrev 2014-01-28 22:32:22 följande:

Gösta...komsi komsi 
    Heter inte Gösta, men kommer i alla fall... ohhh...ahh, ohhhhhh
  • fialotta85
    Anonym ( ) skrev 2014-01-28 21:50:54 följande:
    Jag vet inte? Det var du som tyckte att prat om fruar och män inte passade här i tråden? Jag försöker förstå vad du menar.
    Inte så mycket att förstå?

Men, jag ser inget problem med längre så kör på bara raring! :)
  • Maj Richard Trannysson

Gösta...komsi komsi 
    Tack för hjälpen... Lär också komma även om jag inte heter Gösta Cool
  • Nymulen

Gösta...komsi komsi 
    För din skull, visst, jag kan heta Gösta.
    Utomordentligt välformade Pillan...
  • Maj Richard Trannysson
    NyttNamn skrev 2014-01-28 23:33:07 följande:

Go'nattbild...

Mmmmm blir sköna drömmar med den bilden i huvudet ;)

Godnatt och sov sött ;)

• NyttNamn
    Gastkramaren skrev 2014-01-28 22:08:25 följande:

Nu har jag ju ingen ryggbild, blir en soffbild istället. ^^
    Och den soffbilden duger ju mer än väl!  Flört
    Pour some sugar on me...
  • pillan3
    pillan3 skrev 2014-01-29 01:34:45 följande:
    Fast vad "troll" säger här inne kan ju inte vi rå för! Sen kan du ju läsa att det var nån som påpekade brösten på ett snällt sätt,  om jag inte minns fel! Och du! Jag trivdes inte med min kropp, men har börjat gjort det mer och mer nu! så uttala dig inte mitt sätt att se på min kropp, när du inte har nån jävla aning! Men tydligen hänger du här en hel del själv låter det som! Sen är ju det här sex och samlevnads sidorna! Där det finns mycket andra snuskiga trådar! 
    Och du förresten, så var dessa hängbröst en stulen bild! 
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • Anonym (London Man)
    roffe skrev 2014-01-29 02:00:33 följande:
    Du läste lite slarvigt, personen menade att den person som uttryckt sig negativt om någons bröst här i tråden är ett troll. Inte du.
    Men med tanke på din ton här kanske du också är ett troll förresten. Varför annars gå in på en tråd som handlar om att visa nakna kroppsdelar, på sexdelen av forumet (familjer blir ju till så, genom sex oftast) och klagar? 

Det blir ju roligare om alla håller sig till ämnet. 

Själv törs jag inte lägga upp bilder men det är modigt av dom som törs, och många härinne tränar nog väldigt mycket för det finns många människor med mycket fina kroppar här :)
    Så smög sig självaste blottar benny in i debatten, rädd att förlora din favorit skönes hörna för dina ensamma stunder roffe
  • roffe
    Anonym (London Man) skrev 2014-01-29 02:06:21 följande:
    Så smög sig självaste blottar benny in i debatten, rädd att förlora din favorit skönes hörna för dina ensamma stunder roffe
    Förstår inte riktigt vad du menar faktiskt. Kanske är för trött för att fatta skämt så här dags :D