• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mattias39
    Anonym (Blondie) skrev 2014-01-29 12:48:45 följande:
    Hmm...JO, du stod ju inte där i rondellen och dirigerade trafiken när jag försökt hitta vägen till HIT Tungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}

Iofs....men jag trodde faktiskt på dig....hade höga förhoppningar om din lokalkännedom. Glad
    Och så var det så kallt...
  • Anonym (Blondie)
    Mattias39 skrev 2014-01-29 12:53:30 följande:

Iofs....men jag trodde faktiskt på dig....hade höga förhoppningar om din lokalkännedom. Glad
    Och så var det så kallt...
    Hahaha... Oskyldig{#emotions_dlg.djavulsk}Drömmer
  • Dress
    irongarden skrev 2014-01-29 08:46:24 följande:
    Vi har skapat en bloggsida där ALLA bilder kommer att ligga...

// The Irongardens
    Vad är det för URL till er blogg? Den vill jag inte missa ;)
  • irongarden
    Dress skrev 2014-01-29 13:02:17 följande:
    Vad är det för URL till er blogg? Den vill jag inte missa ;)
    Den kommer kanske senare i veckan beroende på hur vi väljer att jobba med den. Just nu kollar vi mest intresset. Vad vill du se i bloggen i så fall?

// The Irongardens
  • stief84
    irongarden skrev 2014-01-29 10:41:13 följande:
    Inte lätt att inboxa när ditt konto kräver inbjudan. Eller?

// The Irongarns

Det där med inboxning vill man vara med på, era bilder är ju helt slående och de vill man inte vara utan.
  • litenPrick
    Upprörd mamma skrev 2014-01-29 00:14:43 följande:
    Det gick inte att anmäla tråden till Familjeliv. Det här måste vara något fel, vet Familjeliv om den här tråden?
    Skall visa mina kolleger imorgon sen blir det definitivt polisanmälan! Kan vara bra sprida att Familjeliv är ett porrforum också! Här sitter många av våra skolklasser och besöker familjeliv. Detta är vidrigt!
    Jag respekterar dina åsikter om tråden. Men snälla du, vad exakt är det som är olagligt?

Jag tror med tanke på trådens antal poster och besökare så är nog den lagliga biten redan sedan längre prövad.

Jag skulle nog råda dig att om du inte gillar den så läs inte, svårare än så är det inte..  
  • Dress
    irongarden skrev 2014-01-29 14:16:39 följande:
    Den kommer kanske senare i veckan beroende på hur vi väljer att jobba med den. Just nu kollar vi mest intresset. Vad vill du se i bloggen i så fall?

// The Irongardens
    Era fantastiska foton! Och kanske lite tips för kärlekslivet för oss som lever i långvariga förhållanden ;) Försöker jobba på att få med min make på att fota liknande bilder som ni. Man behöver ju inte dela dem,  det kan ju vara kul att ha för oss själva också ;) Ni är otroligt inspirerande! Keep up the good work! ;)
  • fialotta85
    irongarden skrev 2014-01-29 14:16:39 följande:

// The Irongardens
    Åh, klart ni ska fixa en blogg! Låter väldigt inspirerande o härligt
  • Anonym (M 3)

Kanske ska lägga upp en bild på mina 175 cm och 85 kilo! Haha!