• Dress

Helkroppstråden

DykNisse skrev 2014-03-11 12:44:51 följande:
    Finns det inte på bild ha det inte hänt ;)
    Då får vi konstatera att du har ledningen ;)

Jag får ta igen skadan senare...
  • Dress
    Ronga skrev 2014-03-11 12:52:33 följande:
    Men dress, vilken goding :)
    Så roligt att du tycker det! Solig{#emotions_dlg.flower}
  • Dress
    Mattias39 skrev 2014-03-11 15:14:34 följande:
    Det är inte Ronga inte ensam om att tycka, tror det gäller för oss alla...! Glad
    Aww! Det var vackert sagt Solig{#emotions_dlg.flower}
  • Dress
    Mattias39 skrev 2014-03-11 14:32:29 följande:
    Längesen sist....ngt måste man väl lägga upp....
    Ja det måste man Tungan ute
    Konstigt vad ofta man blir sugen på att ... duscha ... när man kollar denna tråden?! FörvånadDrömmer
  • Dress
    LostInTranslation skrev 2014-03-11 15:26:06 följande:
    Jag har en kompis som berättat i högsta förtroende för mig att han blir sjukt knullsugen av den här tråden. Är det många som känner som han tror ni??

Att han skulle bli duschsugen har han inte berättat något om....
    Han har väl tittat på "fel" bilder {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Dress
    Mattias39 skrev 2014-03-11 15:22:15 följande:
    Ja....visst är det så...men kom du, jagf har plats
    Låter bra, jag är lite dirty nu när jag varit ute i trädgården och vårstädat i solskenet. Skulle nog behöva en rejäl dusch... Och lite hjälp med ryggen. Den blev säkert väldigt smutsig också... Drömmer
  • Dress
    DykNisse skrev 2014-03-11 15:23:18 följande:
    Dress: hoppas du inte tröttnar på att duscha ;)
    Näe, det tröttnar jag inte på i första taget. Mår så gott när jag är nyduschad Drömmer
  • Dress
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-11 15:35:12 följande:
    Men tjejer och killar ser helt olika på duschningen...killar duschar och tjejer duschar och "duschar" hälsa din polare det!! Antar att han sitter ganska nära dig!TystTungan ute
    Skål Kunde inte sagt det bättre själv Skrattande
  • Dress
    Mattias39 skrev 2014-03-11 15:39:55 följande:

Låter som att du verkligen behöver hjälp...själv klart ska jag ta hand om ev. smuts på din rygg och baksida på bästa sätt också.
    Det som är mer dirty tror jag vi låter vara kvar....det är ofta en bra sak...
    He he {#emotions_dlg.djavulsk}
    DykNisse skrev 2014-03-11 15:41:04 följande:
    Kom ihåg att dokumentera ditt duschande. Kan vara bra att ha om du skulle halka o behöva få pengar från försäkringsbolaget.

Sen älskar jag att se våta droppar på en naken rumpa...
    ;)
    Det har jag inte tänkt på. Självklart viktigt att dokumentera av den anledningen. Ska genast göra bot och bättring. Har ju duschat jättemånga gånger utan att dokumentera. Inte bra alls ur försäkringssynpunkt Förvånad Fast det har iofs hittills alltid gått bra och försäkringsbolagen har inte behövts blandas in Flört
    Nymulen skrev 2014-03-11 15:53:50 följande:
    Nu igen....
    Ja... Skäms

• Dress
    La Chica skrev 2014-03-11 17:50:23 följande:
    HejGlad

Hej söta du! Vilka rådjursögon du har! Slår vad om att du kan sopa golvet med vilken man som helst med en djup blick ur de brunnarna {#emotions_dlg.flower}Solig
Svar på tråden Helkroppstråden