• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • vonKatt
    LostInTranslation skrev 2014-01-31 16:05:11 följande:
    Varmare än här såklart men avsevärt kallare än min senaste destination. Barcelona är runt 15 nu...skönt men lite kallt för bikini kanske. Du kanske skall längre söderut.Kyss

Yes... snarare nån sån där kanarie-holme Cool
    Prrr!
  • BadBob
    vonKatt skrev 2014-01-31 15:55:10 följande:

Semeeeeester! Här kommer Spanien-Katten!
    Bikinin passar iaf! Kyss

Riktigt snyggt! Både bikinin och innehållet. Blir det kallt finns det säkert andra på samma plats som fryser. Går nog att hitta någon skön kropp att värma sig med

Hoppas du får en skön resa
  • LostInTranslation
    vonKatt skrev 2014-01-31 16:06:33 följande:

Yes... snarare nån sån där kanarie-holme Cool
    Låter bra det!! Då hoppas jag vi får se bilder på solkatt nästa vecka då
  • vonKatt
    BadBob skrev 2014-01-31 16:13:19 följande:
    Riktigt snyggt! Både bikinin och innehållet. Blir det kallt finns det säkert andra på samma plats som fryser. Går nog att hitta någon skön kropp att värma sig med

Hoppas du får en skön resa

Tack Bobban!
    Prrr!
  • vonKatt
    LostInTranslation skrev 2014-01-31 16:13:42 följande:
    Låter bra det!! Då hoppas jag vi får se bilder på solkatt nästa vecka då

OM! du kommer få....
    Prrr!
  • Grottmannen

Bikinin passar iaf! Kyss

Där skulle man varit med sina iskalla händer!{#emotions_dlg.djavulsk} Vackert som katten!Hjärta
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-01-31 14:58:45 följande:
    Dressed for sucess!! Snyggo!Vilket innehåll är det du syftar på Bobbsan?Kärt barn har många namn, men det var nog första gången någon kallat mig för Gösta!! Vart fick du det ifrån Pilla??Vad? Jag har väl gjort alla möjliga sköna grejer för dig även tidigare snyggo? Får väl vara nöjd med att ha nått över på plussidan efter allt slit i alla fall. Vissa tillfredställer man tydligen inte med vänster handen hur som helst..... 

Tyvärr är inte du Gösta utan Gösta är min Gösta och den Gösta är min......

men ja, kärt barn har många namn
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • LostInTranslation
    vonKatt skrev 2014-01-31 16:15:35 följande:

OM! du kommer få....
    Låter mycket lovande stumpan !! Glöm inte att dokumentera nattlivet Oskyldig
    pillan3 skrev 2014-01-31 16:21:09 följande:

Tyvärr är inte du Gösta utan Gösta är min Gösta och den Gösta är min......
    men ja, kärt barn har många namn
    Va!? Menar du att du inte är min?? Herregud, nu håller min världsbild på att rasa ihop...Flört Lycka till med GöstaKyss
  • gavleman

Bikinin passar iaf! Kyss

Snyggt innehåll och bikini
  • Mysigast

Bikinin passar iaf! Kyss

Du är hur fin som helst! :)
    Längesen man såg dig!