• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • HäckHäxan

Godmorgon, egentligen lägger jag bara in denna med tanke på en man vars bakdel jag drömt om att nafsa och klämma på hela natten Tungan ute Men tja ni andra får ju också se då och är det svårt att få bort bilden från hornhinnan så kan jag varmt rekommendera kaustiksoda i ögonen.

Ha en fantastisk dag och trevlig helg på er Solig Skål

Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • Anonym (smiley)
    Grottmannen skrev 2014-02-07 08:57:12 följande:
    Flinet### Nu får du faktiskt lägga upp lite bilder!
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.

Flinet trivs så bra här i bakgrunden ;) men när får se en bild från dig? :)
  • mrme

Det samma :) trevlig bild

HäckHäxan skrev 2014-02-07 09:06:08 följande:
    Godmorgon, egentligen lägger jag bara in denna med tanke på en man vars bakdel jag drömt om att nafsa och klämma på hela natten  Men tja ni andra får ju också se då och är det svårt att få bort bilden från hornhinnan så kan jag varmt rekommendera kaustiksoda i ögonen.

Ha en fantastisk dag och trevlig helg på er   

• surfa85
    Flickan82 skrev 2014-02-07 08:02:06 följande:
    God morgon snyggingar!

• surfa85
    pillan3 skrev 2014-02-07 08:11:50 följande:
    God morgon på er alla vackra! 
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero

Läckert!
  • HäckHäxan
    mrme skrev 2014-02-07 09:15:27 följande:
    Det samma :) trevlig bild
    Tack =)
  • Lahall
    HäckHäxan skrev 2014-02-07 09:06:08 följande:
    Godmorgon, egentligen lägger jag bara in denna med tanke på en man vars bakdel jag drömt om att nafsa och klämma på hela natten  Men tja ni andra får ju också se då och är det svårt att få bort bilden från hornhinnan så kan jag varmt rekommendera kaustiksoda i ögonen.

Ha en fantastisk dag och trevlig helg på er   

Du förgyller dagen med detta smycke. Ha en trevlig helg du med.
  • surfa85
    Flickan82 skrev 2014-02-07 08:02:06 följande:
    God morgon snyggingar!

Riktigt het!
  • HäckHäxan
    Lahall skrev 2014-02-07 09:22:58 följande:

Du förgyller dagen med detta smycke. Ha en trevlig helg du med.
    Åh tack. Solig