• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Dress
    Grottmannen skrev 2014-02-10 12:17:11 följande:
    Haha va bra, då hoppas jag att jag hittar dig liggandes någonstans någon gång då, frågar iaf först väldigt artigt...typ så här...(ursäkt fröken, du ser ut att behöva något som piggar upp din dag lite, kan jag stå eller något annat till din tjänst?) innan jag sakta med lätt försiktiga rörelser tar av dig den där saken du har på dig!Drömmer
    Jag vet att jag "bad" om det... men nu rodnar jag allt lite här SkämsSkrattande
  • Anonym (Chica)
    mrme skrev 2014-02-10 12:19:46 följande:
    Ja god morgon till dig. Vill du ha hjälp att hålla
    Har faktiskt lite kramp i vänsterarmen, så gärnaOskyldig
  • Dress
    NyttNamn skrev 2014-02-10 11:52:56 följande:

NN du har ju allt! Snygga bröst, snygga naglar och så dessutom lyckas du med så snygga ramar på dina bilder! Var hittar du dem? Tipsa gärna Glad
  • Anonym (Chica)
    Dr Cox skrev 2014-02-10 12:24:05 följande:
    Oj. God morgon. Riktigt mysiga Glad
    Tack du, det är dom också...hoppas jagGlad

Din bild var också mysig!
  • Dr Cox
    Anonym (Chica) skrev 2014-02-10 12:31:38 följande:
    Tack du, det är dom också...hoppas jagGlad

Din bild var också mysig!
    Det tror jag nog allt att dom är. Glad

Nej, men tack. Nu får du mig att rodna lite ju.
  • NyttNamn
    D krev 2014-02-10 12:30:19 följande:
    NN du har ju allt! Snygga bröst, snygga naglar och så dessutom lyckas du med så snygga ramar på dina bilder! Var hittar du dem? Tipsa gärna Glad
    Använder i princip bara de bildprogram som fanns i mobilen från början.. (Sony Xperia z..)
    "Fotoredigerare" och "Foton" - och använder de ramarna som finns där.. Glad
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (Chica)
    Dr Cox skrev 2014-02-10 12:37:06 följande:
    Det tror jag nog allt att dom är. Glad

Nej, men tack. Nu får du mig att rodna lite ju.
    Rodnande killar är charmigtFlört
  • Dr Cox
    Anonym (Chica) skrev 2014-02-10 12:41:22 följande:
    Rodnande killar är charmigtFlört
    Haha. Satan vad charmig jag är just nu då alltså. Skäms
  • Anonym (Chica)
    Dr Cox skrev 2014-02-10 12:45:43 följande:
    Haha. Satan vad charmig jag är just nu då alltså. Skäms
    Ett riktigt charmtroll, haha. 
  • Dr Cox
    Anonym (Chica) skrev 2014-02-10 12:46:42 följande:
    Ett riktigt charmtroll, haha.