• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Movit
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2014-02-12 10:49:34 följande:

Hej alla, lääänge sen jag postade nåt....
    Börjar väl med en baksida smile5.gif

Men fasen vad underbart vackert och sexigt.....ord.....såna borde finnas obegränsat men som vanligt har jag tappat dom i den totala förvirring som sker i mitt huvud nu.
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-12 11:34:50 följande:
    Haha...trodde jag hade fått dig på fall redan?! Tungan ute
    Haha...än står jag upp!Tungan ute
    Så lätt ska du inte få det...{#emotions_dlg.djavulsk}
    Du får nog kämpa ett tag till, jag är lite svårflörtad!Hjärta
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-12 12:04:51 följande:
    Haha...än står jag upp!Tungan ute
    Så lätt ska du inte få det...{#emotions_dlg.djavulsk}
    Du får nog kämpa ett tag till, jag är lite svårflörtad!Hjärta
    Hahaha...som jag då, två svårflörtade människor...  Hur ska det gå?! Drömmer 
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • läppar
    pillan3 skrev 2014-02-12 11:55:19 följande:
    Ja, Göstan får vi ju inte glömma bort! Men han kanske inte ens vill ha ett glas, man vet ju aldrig! Flört 
    Jag tar hellre shots än bubbel och vin Cool 
    Åååå Skrattande ska vi åka karuseller?  Jag kan titta på och fota lite när du och Göstan åker kaffekoppen, ni kanske blir sugna på att åka larven också?! Skrattande
    Hahahaha!!!  Oki, shots for you, pretty rump o mer därtill  {#emotions_dlg.flower}

Karuseller - alla gånger:P Kaffekoppen har jag nog sett någon gång,
    men larven? Den e ny för mig - e den kul? :P
    Hehe, ska du skriva till mig en dag o tala om att Gösta egentligen är
    en dildo som du har döpt till Gösta?  Flört   Tungan ute

Finns förresten en låt som heter: In kommer Gösta, och den hittade jag på youtube
    och det var Philemon Arthur & The Dung, som hade gjort den.

Den e rätt skön, o inte så svår att hänga med i, så här går den:
    In kommer Gösta-in kommer Gösta-in kommer Gösta-in kommer Gösta-in
    kommer Gösta-in kommer Gösta-in kommer Gösta, osv osv

Så när Gösta sexar ner dig på en äng....så kan han med fördel sjunga den....:P
    In kommer Gösta-ut kommer Gösta-in kommer Gösta-ut kommer Gösta,
    dvs en lite modifierad version:)
    O ere en dildo så kan du ju på egen hand nynna den fina visan {#emotions_dlg.flower}

• Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-12 12:09:48 följande:
    Hahaha...som jag då, två svårflörtade människor...  Hur ska det gå?! Drömmer 
    Vi har alla odds emot oss helt klart...SkrikandesSkrattande
    En sak är säker iaf...våra riktigt namn passar bra att säga i en följd, det är ju alltid något.Flört
    Sen är ju du underbar och därifrån blir ju inte steget långt till under, dom händer ju ibland...Hjärta
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • Grottmannen
    Mandiisen skrev 2014-02-12 12:15:00 följande:

Hallåja! 

Var ett tag sedan man var här inne och checka o ladda upp.

Har ni inge annat för er än att sitta här och dröna? ;P

Nepp...finns det något bättre menar du?Skrattande
    Hur går det med ryggen nu då?{#emotions_dlg.flower}
  • pillan3
    läppar skrev 2014-02-12 12:10:42 följande:
    Hahahaha!!!  Oki, shots for you, pretty rump o mer därtill  {#emotions_dlg.flower}

Karuseller - alla gånger:P Kaffekoppen har jag nog sett någon gång,
    men larven? Den e ny för mig - e den kul? :P
    Hehe, ska du skriva till mig en dag o tala om att Gösta egentligen är
    en dildo som du har döpt till Gösta?  Flört   Tungan ute

Finns förresten en låt som heter: In kommer Gösta, och den hittade jag på youtube
    och det var Philemon Arthur & The Dung, som hade gjort den.

Den e rätt skön, o inte så svår att hänga med i, så här går den:
    In kommer Gösta-in kommer Gösta-in kommer Gösta-in kommer Gösta-in
    kommer Gösta-in kommer Gösta-in kommer Gösta, osv osv

Så när Gösta sexar ner dig på en äng....så kan han med fördel sjunga den....:P
    In kommer Gösta-ut kommer Gösta-in kommer Gösta-ut kommer Gösta,
    dvs en lite modifierad version:)
    O ere en dildo så kan du ju på egen hand nynna den fina visan {#emotions_dlg.flower}

Hahahahaha
    Det vet man aldrig,  om det är en Gösta eller en "Gösta" eller kanske Gösta och Göstan DrömmerFlört 
    Om Göstan sjunger; in kommer Gösta osv...så ska jag fan sjunga; den glider in, den glider in i mål igen!! Tungan ute
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • pillan3
    Grottmannen skrev 2014-02-12 12:23:42 följande:
    Vi har alla odds emot oss helt klart...SkrikandesSkrattande
    En sak är säker iaf...våra riktigt namn passar bra att säga i en följd, det är ju alltid något.Flört
    Sen är ju du underbar och därifrån blir ju inte steget långt till under, dom händer ju ibland...Hjärta
    Hahaha...ja våra namn passar ju ganska bra Flört
    charmknutte Hjärta
  • läppar
    pillan3 skrev 2014-02-12 12:56:43 följande:
    Hahahahaha
    Det vet man aldrig,  om det är en Gösta eller en "Gösta" eller kanske Gösta och Göstan DrömmerFlört 
    Om Göstan sjunger; in kommer Gösta osv...så ska jag fan sjunga; den glider in, den glider in i mål igen!! Tungan ute
    Haha, den gamla klassikern......:P

Den gliiiiiiiiiiiiiiiider in i måååååååååååååååååååååååål.............
    Tror det var Hyland som kommenterade...

Den gliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiider in i måååååååål......o så efter en stund
    ett gott skott i krysset :D

Enjoy, pretty  Flört